Hallo, ik wil een High end game pc bouwen en had zelf wat dingen bij elkaar gezocht maar ik ben een beetje onzeker over wat ik bij elkaar heb gezocht!.. daarnaast weet ik ook niet welke kast /Moederbord ik hierbij moet nemen! mijn vraag is dus of iemand een Complete desktop kan samen stellen.
of mijn componenten die ik samen heb gesteld te gebruiken "ik mis dus nog een behuizing, moederbord,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
Toetsenbord,Speakers,Muis is er.
specifiek en noem merk en model.
het liefst Nvdia of AMD merk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil 2 beeldschermen kunnen aansluiten.
over SSD of hardeschijf ruimten weet ik niet veel van af wat ik precies moet gaan nemen!
1x video kaart "AMD / NVDIA
ik wil voldoende koeling hebben omdat mijn oude computer daar de mist in is gegaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ondanks dat het maar 3 dingen zijn heb ik er nog wel veel moeite mee om alles bij elkaar te zoeken.. en ook dat alles met elkaar werkt en dat alles past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD/NVDIA , omdat dat goed aangeschreven staat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
dat iemand met de 3 dingen die ik uitgezocht heb iets kan gaan maken.
of dat iemand geheel zelf een suggestie heeft
Ga je overklokken?
nee
PS: ik zit nooit op forums en daarom kan dit best wel een vage post zijn, alvast sorry daarvoor.
echter ik wil graag advies van mensen die hier meer van af weten, niet dat ik straks dingen koop en dat het dan niet werkt
Alvast bedankt
of mijn componenten die ik samen heb gesteld te gebruiken "ik mis dus nog een behuizing, moederbord,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gaming
Wat mag het systeem gaan kosten?
1600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees
Toetsenbord,Speakers,Muis is er.
specifiek en noem merk en model.
het liefst Nvdia of AMD merk.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik wil 2 beeldschermen kunnen aansluiten.
over SSD of hardeschijf ruimten weet ik niet veel van af wat ik precies moet gaan nemen!
1x video kaart "AMD / NVDIA
ik wil voldoende koeling hebben omdat mijn oude computer daar de mist in is gegaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7 4770K Fanless Boxed | € 300,- | € 300,- |
| 1 | Asus R9 290X 4GB | € 473,40 | € 473,40 |
| 2 | BenQ GL2250 Zwart | € 91,10 | € 182,20 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 955,60 | |
ondanks dat het maar 3 dingen zijn heb ik er nog wel veel moeite mee om alles bij elkaar te zoeken.. en ook dat alles met elkaar werkt en dat alles past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
AMD/NVDIA , omdat dat goed aangeschreven staat
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
dat iemand met de 3 dingen die ik uitgezocht heb iets kan gaan maken.
of dat iemand geheel zelf een suggestie heeft
Ga je overklokken?
nee
PS: ik zit nooit op forums en daarom kan dit best wel een vage post zijn, alvast sorry daarvoor.
echter ik wil graag advies van mensen die hier meer van af weten, niet dat ik straks dingen koop en dat het dan niet werkt
Alvast bedankt