Erbarmelijke service winkels

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:16
Dit viel mij een half jaartje geleden al op toen mijn wasmachine aan vervanging toe was, maar nu weer. een kleine write up.

Onlangs hield mijn koelkast er mee op en dus moest ik op zoek naar wat nieuws. Je struint kieskeurig en de pricewatch wat af en ik kom uit op een goedkoper b-merk of toch een wat duurder a-merk. In de prijsklasse waarin ik zocht kwamen zo'n 20 modellen naar voren (<€400, qua formaat, A++)

Om toch een wat beter beeld te krijgen besloot ik maar eens 2 grote elektronika winkels te bezoeken.

BCC; loop de winkel in, neem de trap omhoog en zie 2 verkopers achter een pc zitten. ik bekijk een paar koelkasten en zie slechts 2 modellen uit mijn prijsklasse, een b-merk A++ en een a-merk met A+. B-merk viel tegen qua kwaliteit en a-merk was gewoon te duur, de A++ variant had ik online al voor minder gezien. De verkopers zitten nog achter de pc en de jongen achter kassa zit zo naar zijn beeldscherm te staren dat hij mij niet eens voorbij ziet lopen.

MediaMarkt; weer een teleurstelling, 1 koelkast in m'n prijsklasse en dan ook nog een A+. is dit 2006? De verkoper komt niet verder dan een "Hallo!" en gaat weer verder achter zijn computer.

mijn klacht:
-ongeïnteresseerde verkopers.
-beperkt en gedateerd aanbod.

uiteindelijk online een leuke koelkast gekocht, die straks zal arriveren. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:29

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik denk dat je even de plaats van die winkels moet noemen, de kwaliteit en service willen per vestiging (en nabijheid/kwaliteit concurrentie) wel eens wisselen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Men gaat er veelal vanuit dat de consument thuis op internet al zoekt denk ik. Bovendien vind ik persoonlijk een in de nek hijgende verkoper superirritant..

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Om eerlijk te zijn zie ik hier geen discussiewaarde in, hoogstens een rant. En dat is onvoldoende basis voor een topic in SF :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Dit topic is gesloten.