jongens, ik wil een kleine laptop of tablet die ik makkelijk kan vervoeren. ik heb hem nodig voor school, en onderweg. thuis wil ik dan ook af van mijn computer en dus alleen deze laptop of tablet gebruiken. ik heb hem nodig voor films kijken, af en toe verslagje schrijven en surfen.
ik kan hem ergens kopen waar ik alleen KAN en GA kiezen tussen de volgende modellen: er zijn daar een paar die ik leuk vind, zoals de:
-asus t100
-iPad Mini16GB Wifi
-samsung Galaxy Tab 3 P5210 10.1
-samsung chromebook XE303C12-A01BE/11.6" HD LED
-en verschillende soorten van lenovo en toshiba
hij moet dus klein zijn (minimaal 10inch en max 13inch) en ten waarde van max €400 . bij een asus t100 krijg je er een toetsenbord al bij, die ik wel nodig heb, maar bij een ipad of samsung tab moet je weer een toetsenbord kopen. wat adviseren jullie?
ik kan hem ergens kopen waar ik alleen KAN en GA kiezen tussen de volgende modellen: er zijn daar een paar die ik leuk vind, zoals de:
-asus t100
-iPad Mini16GB Wifi
-samsung Galaxy Tab 3 P5210 10.1
-samsung chromebook XE303C12-A01BE/11.6" HD LED
-en verschillende soorten van lenovo en toshiba
hij moet dus klein zijn (minimaal 10inch en max 13inch) en ten waarde van max €400 . bij een asus t100 krijg je er een toetsenbord al bij, die ik wel nodig heb, maar bij een ipad of samsung tab moet je weer een toetsenbord kopen. wat adviseren jullie?