Opzegging abbo Ziggo na tabletaktie.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:31
Hallo,

Ik heb vorig jaar gebruik gemaakt van de tabletaktie van Ziggo (hoewel ik al klant was) en daarbij afgesproken dat ik 2 jaar klant blijf (bij gebrek aan alternatieven was ik dat toch al van plan).

Nu verhoogd Ziggo echter per 1 april haar tarieven en moet ik dus klant blijven tegen een hoger tarief (het is niet veel, ik weet het, maar het gaat om het principe). Als Ziggo haar tarief niet verhoogd had had ik uiteraard geen probleem om de 2 jaar uit te zitten.

Aangezien bij mij net de glasvezelkabel in de straat is gelegd worden de alternatieven voor Ziggo legio.

Ik heb dit voorgelegd aan Ziggo en zij geven aan dat ik TOT 1 april mag opzeggen en dan NIETS hoef te betalen. Als ik NA 1 april opzeg moet ik weer wel betalen ivm de tablet.

Kan dit wel ?

Iemand ?

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:32
Bij een wijziging die negatief uitvalt voor je, kun je idd het contract ontbinden. Natuurlijk tot de datum dat het ingaat. Je gaat of wel of niet akkoord, niet half.

Overigens zou ik eerst een jaartje wachten totdat je (evt) overstapt op glasvezel. Eerst de kinderziektes eruit... Bovendien is het abonnement wat je dan gaat betalen waarschijnlijk een stuk duurder dan Ziggo.

En de tariefverhoging, sjah, de abonnementsprijzen lijken me gewoon een inflatiecorrectie. Nogal vreemd om daar voor weg te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mja maar mischien wel weer duurder.

ik betaal nu nog steed iets van 35 euro voor mijn vezeltje. de buren 45

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:31
Waar het mij ook om gaat.

Normaal gesproken kun je bij Ziggo per maand opzeggen, dus zelfs na 1 april kan ik gewoon opzeggen.

Echter als ik op zeg voor 1 april krijg ik GEEN rekening voor de tablet, na 1 april WEL. Dat vind ik krom.

John

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01:32
Je kunt 'gratis' weg vanwege de prijsverhoging. Je contract veranderd daarmee (en is dus anders dan waar je voor getekend hebt). Na 1 april ga je dus akkoord met de verhoging en het nieuwe contract. Het valt me eigenlijk mee dat je sowieso weg kunt zonder de tablet terug te betalen, aangezien je in eerste instantie een twee-jarig contract hebt afgesloten.

En hoe hoog is de rekening voor de tablet? Kan nooit erg hoog zijn? Waarom niet gewoon betalen? Je wilt immers zelf ook het contract (2jr) ontbinden blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt in principe geluk dat ze aanbieden dat je gratis weg mag. Providers hebben namelijk het recht om een keer per jaar hun prijzen te wijzigen, mits deze prijswijzigingen onder/of gelijk aan het percentage van inflatie in ditzelfde jaar vallen/zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13:26
Noppesnada schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:03:
Waar het mij ook om gaat.

Normaal gesproken kun je bij Ziggo per maand opzeggen, dus zelfs na 1 april kan ik gewoon opzeggen.

Echter als ik op zeg voor 1 april krijg ik GEEN rekening voor de tablet, na 1 april WEL. Dat vind ik krom.

John
Omdat dan de wijziging ingaat, je kunt doordat ze het wijzigen opzeggen ivm die wijziging dan is het kosteloos. Wil je daarna opzeggen dan gelden de normale opzegregels (je bent immers akkoord gegaan met de nieuwe tarieven na 1 april) en die zijn vrij duidelijk daarin.

Dus of accepteer die 1 euro verhoging of zeg nu op.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Pagina: 1