Goedemorgen allemaal,
Ik heb een camera (Canon 650D) te koop staan op marktplaats. Vervolgens een bod gekregen van 400E, goed gelovig als ik ben stuur ik de beste meneer/mevrouw een email of hij deze wil op halen of dat hij hem verzonden wil hebben.
Met als reactie deze email:
)! Echter wil ik deze beste meneer/mevrouw hier niet makkelijk mee weg laten komen
Nu ben ik normaliter redelijk creatief, maar ik heb hier nog geen ervaring mee. En kan dus ook geen kunstige reactie verzinnen waarmee ik de beste meneer/mevrouw kan plagen
.
Een allereerste gedachte is om het spelletje mee te spelen en te kijken hoever we komen voordat ik moet duidelijk maken dat de meneer/mevrouw geen schijn van kans heeft bij mij.
Mocht er iemand een beter idee hebben, dan hoor ik dit graag!
P.S.: Ik heb het email adres en achternaam van Vera weggehaald, aangezien Vera een bestaand persoon is volgens Facebook.
P.P.S.: Aan de Modjes: Als ik dit topic verkeerd plaats, of eigenlijk niet de bedoeling is op Tweakers, dan mag dit topic zonder pardon verplaatst/verwijderd worden.
Ik heb een camera (Canon 650D) te koop staan op marktplaats. Vervolgens een bod gekregen van 400E, goed gelovig als ik ben stuur ik de beste meneer/mevrouw een email of hij deze wil op halen of dat hij hem verzonden wil hebben.
Met als reactie deze email:
Ondanks dat ik verkouden ben, kan ik ruiken dat dit een scam is (mocht ik fout zitten, verbeter me dan graagBedankt voor je snelle reactie.
Ik kom uit België, ik 45 jaar oud,
Ik wil weten of de huidige toestand van het object zoals beschreven zoals ben te kopen als een geschenk voor mijn zoon.Ik zal u betalen door middel van Bank tot Bank overdracht. Ik wil u direct betalen voor het item vandaag zodat het pakket zo snel mogelijk kan worden verzonden.
Ik wil dat je om te helpen me dit object via Post.nl verzenden, wil ik u te halen weerom voor mij met de totale kosten met inbegrip van de scheepvaart en de details van uw bankrekening.
Ik kan te kunnen verwerken met de betaling als ik moeten u van mijn International Bank account Citi Bank betalen zal, hopen van u te horen binnenkort.
hier is mijn Zoon zending adres
Name:Mr Abdullahi Yusuf
Adress: No.25 Alekuwodo street
City ; Oshogbo
State :osun state
Zip code:234036
Country:Nigeria
Mvg,Vera van ****.,
P.S:voor een snelle reactie kunt u contact met mij op mijn persoonlijke e-mailadres *****@hotmail.com
Nu ben ik normaliter redelijk creatief, maar ik heb hier nog geen ervaring mee. En kan dus ook geen kunstige reactie verzinnen waarmee ik de beste meneer/mevrouw kan plagen
Een allereerste gedachte is om het spelletje mee te spelen en te kijken hoever we komen voordat ik moet duidelijk maken dat de meneer/mevrouw geen schijn van kans heeft bij mij.
Mocht er iemand een beter idee hebben, dan hoor ik dit graag!
P.S.: Ik heb het email adres en achternaam van Vera weggehaald, aangezien Vera een bestaand persoon is volgens Facebook.
P.P.S.: Aan de Modjes: Als ik dit topic verkeerd plaats, of eigenlijk niet de bedoeling is op Tweakers, dan mag dit topic zonder pardon verplaatst/verwijderd worden.