hallo, waarschijnlijk wil ik spoedig een audiosetje kopen. Ik heb de beschikking over een oude sony versterker, deze heeft een goed vermogen, en klinkt zelfs op was slechtere boxen, niet verkeerd. wel is deze al 20 jaar oud, en kan hij waarschijnlijk niet tippen, aan de nieuwe technieken van nu. Nu is mij de vraag, wat kan ik beter doen?, een nieuwe set kopen, luidsprekers ern versterker, of het nog even met deze versterker doen, en dus een al het geld besteden aan goede luidsprekers?
Het is voor een vrij grote slaapkamer, en het zou fijn zijn, dat als ik op mezelf ga, deze luidspreker ook kunnen fuctioneren, in een grotere woonkamer. Verder luister ik vooral moderne muziek, varieerend van top40, r&b, tot trance, en dance muziek. Ik hou van een stevige bas, is er iemand die mij kan adviseren, wat een goede aankoop zou zijn? of in ieder geval in de goede richting leiden? alvast bedankt....
Het is voor een vrij grote slaapkamer, en het zou fijn zijn, dat als ik op mezelf ga, deze luidspreker ook kunnen fuctioneren, in een grotere woonkamer. Verder luister ik vooral moderne muziek, varieerend van top40, r&b, tot trance, en dance muziek. Ik hou van een stevige bas, is er iemand die mij kan adviseren, wat een goede aankoop zou zijn? of in ieder geval in de goede richting leiden? alvast bedankt....