Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ruben Jb
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-02-2019
Hallo,

Ik heb een Asus transformer TF300, en vroeg mij af of iemand een app weet waarbij ik mijn school van privé kan scheiden. Ik wil dus eigenlijk thuis een volledig "andere tablet" weergave hebben als op school. Dit is dus inclusief screensaver, bestanden, apps, internet(geschiedenis) en dergelijke.

Heeft iemand iets dat hier op lijkt?

Alvast heel erg bedankt.
Mvg,
Ruben

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:43

Rhapsody

In Metal We Trust

Kun je dan niet twee verschillende accounts aanmaken op je tablet?

Dit zou mogelijk moeten zijn vanaf Android versie 4.2.

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

• Ruben Jb
Rhapsody schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:33:
Kun je dan niet twee verschillende accounts aanmaken op je tablet?

Dit zou mogelijk moeten zijn vanaf Android versie 4.2.
Oja! Kan maar zo. Ik ben nu niet thuis, dus ik kijk direct als ik thuis ben. Dit zou inderdaad precies zijn wat ik wil. Ik hou je op de hoogte.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd/gevonden? Op GoT verwachten we namelijk wat meer eigen inzet en initiatief dan wat je hier laat zien :)

• Ruben Jb
RoD schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:48:
Wat heb je zelf al geprobeerd/gevonden? Op GoT verwachten we namelijk wat meer eigen inzet en initiatief dan wat je hier laat zien :)
Zelf om eerlijk te zijn nog niet veel. Kort op Google even opgezocht, maar kon zo snel niets vinden. Toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk goed antwoord kon krijgen op dit forum, en heb ik vandaar een account hier aangemaakt. Mijn excuses voor mijn ietwat matige inzet, ik zou het meenemen voor in de toekomst.

EDIT:
Ik ben nu thuis en ik heb een nieuw gebruikersaccount gemaakt. Lijkt me precies wat ik wil. Maar... sinds ik een gebruikersaccount erbij heb doet de schermrotatie het niet meer, bij beide accounts. Dit is enorm storend omdat ik de rotatie vaak gebruik. Weet iemand de oplossing? Lijkt mij een onvoorziene bug..

Na het gebruikersaccount verwijderd te hebben blijven de problemen zich voortdoen... "Schermrotatie" is uiteraard ingeschakeld.

[ Voor 28% gewijzigd door Ruben Jb op 07-03-2014 17:13 ]

• kaasmeneer
  • Laatst online: 14-07-2020

kaasmeneer

Klaas tostibaas brengt je eten

Ruben Jb schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 12:02:
[...]
EDIT:
Ik ben nu thuis en ik heb een nieuw gebruikersaccount gemaakt. Lijkt me precies wat ik wil. Maar... sinds ik een gebruikersaccount erbij heb doet de schermrotatie het niet meer, bij beide accounts. Dit is enorm storend omdat ik de rotatie vaak gebruik. Weet iemand de oplossing? Lijkt mij een onvoorziene bug..

Na het gebruikersaccount verwijderd te hebben blijven de problemen zich voortdoen... "Schermrotatie" is uiteraard ingeschakeld.
Heb je al in je instellingen gekeken? Daar staat namelijk een optie om je schermrotatie aan te zetten, en vanaf android 4.2 is er ook een optie in je snelle instellingen menu.

ik heb btw een tijd terug ook een andere app gebruikt die alles totaal scheid, zowel apps als data, het enige wat je hoeft te doen is te switchen en hij reboot je telefoon en je krijgt de andere account (Google Play: SwitchMe Multiple Accounts)

Groeten, Kaasmeneer :)F

• Ruben Jb
kaasmeneer schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 23:27:
[...]

Heb je al in je instellingen gekeken? Daar staat namelijk een optie om je schermrotatie aan te zetten, en vanaf android 4.2 is er ook een optie in je snelle instellingen menu.

ik heb btw een tijd terug ook een andere app gebruikt die alles totaal scheid, zowel apps als data, het enige wat je hoeft te doen is te switchen en hij reboot je telefoon en je krijgt de andere account (Google Play: SwitchMe Multiple Accounts)

Groeten, Kaasmeneer :)F
Uiteraard staat de instelling om te roteren aan, zowel in het instellingen menu als rechtsboven in als ik de snelle instellingen naar beneden Swype. Erg raar...

Bedankt voor die app, zal hem onthouden!
Pagina: 1