Toon posts:

NZXT H440

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Sinds kort is de NZXT H440 uit: http://www.nzxt.com/produ...erformance-mid-tower.html

Na enkele reviews te hebben gekeken ben ik helemaal verliefd geworden op deze behuizing, maar als ik hem daadwerkelijk wil kopen, kan ik hem nergens vinden.

Kan iemand me hiermee helpen? :)

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Volgens mij halen de meeste NL webshops NZXT cases bij CaseKing.de vandaan (de zustersite van overclockers.co.uk , en gewoon een hele grote shop in europa).

http://www.caseking.de/sh...r-mattschwarz::25744.html

Gezien zij aangeven dat hij per 28.3 leverbaar is ga ik er van uit dat je ook voor NL wel tot die tijd / misschien eerste week april moet wachten.

Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar het lijkt mij een reeele schatting.

• Joenino
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-02 16:05
Wow snap waarom je er verliefd op ben :O Wat en mooi ding. Tegen die tijd maar eens kijken wat die gaat kosten en hoe die koelt. Want mijn NZXT Tempest is al weer 5 jaar oud tijd voor een nieuwe haha

Lian Li OI11 - Ryzen 9 5900x - 32GB DDR 4 - RX9070XT

Verwijderd

Topicstarter
Foritain schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 09:49:
Volgens mij halen de meeste NL webshops NZXT cases bij CaseKing.de vandaan (de zustersite van overclockers.co.uk , en gewoon een hele grote shop in europa).

http://www.caseking.de/sh...r-mattschwarz::25744.html

Gezien zij aangeven dat hij per 28.3 leverbaar is ga ik er van uit dat je ook voor NL wel tot die tijd / misschien eerste week april moet wachten.

Ik weet het niet 100% zeker hoor, maar het lijkt mij een reeele schatting.
Ah, nog een hele maand wachten. Gelukkig is dat het zeker waard voor me! Bedankt voor de info, kon zelf echt niks vinden :/
Joenino schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:42:
Wow snap waarom je er verliefd op ben :O Wat en mooi ding. Tegen die tijd maar eens kijken wat die gaat kosten en hoe die koelt. Want mijn NZXT Tempest is al weer 5 jaar oud tijd voor een nieuwe haha
Ja, ik zag hem 1x in een review en meteen verliefd op het design en uitbreidbaarheid. Ik ga denk ik meteen voor de waterkoeling van het de CPU en de GPU. Heeft deze gelukkig meer dan genoeg ruimte voor :D

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-02 19:38
haha moet je is naar een rosewill throne gaan kijken ook een mooie kast
alleen moeilijk verkrijgbaar
YouTube: Giveaway: Rosewill Throne Full Tower Gaming Case!

Verwijderd

Topicstarter
Zeker geen lelijke kast, maar de NZXT doet het hem voor mij net iets meer :P

• Foritain
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online

Foritain

BaasHaas

Weet niet of je de witte of de zwarte zoekt. De witte lijkt per vandaag leverbaar, de zwarte vanaf de 23e :) Bijna! :D

• drxzeeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-02 15:16
Wow,

De fractal xl r2 gaat de deur uit, deze is inderdaad wel echt heel mooi.

Verwijderd

Topicstarter
Zit zelf op de zwarte te wachten :D

MSI Z87-GD65
MSI 780Ti Gaming OC
Corsair H100i Red LED
Corsair Vengeance Pro (Red/Black)

Je snapt wel waar ik heen ga denk ik zo haha. Alles is zwart/rood. Nog even wachten. Maar is het zeker waard!
Pagina: 1