relics in UT

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:46
Kan iemand mij uitleggen hoe het zit met relics in UT.

Ik heb al eens gemerkt dat als ik over een relic heb gelopen mijn health omhoog gaat en ook tijdelijk weer terug omhoog gaat als ik ben geraakt.

Is er meer te vertellen?

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 23:30
Je hebt toch gewoon die verschillende soorten relics power is hetzelfde als quaddamage, regeneration health loopt altijd naar 100, invisible je bent onzichtbaar, etc.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Bij UT heb je 6 verschillende relics:
health: je krijgt iedere 10sec wat health terug tot een max van 150 d8 ik.
skull:als je dood gaat verschijnt er een grote schedel boven je lijkje en die ontploft net zoals bij een redeemer, dus alles wat in de buurt is is dood :)
defence:je krijgt een defence bonus, je bent een stuk moeilijker dood te krijgen
speed:je bent een stuk sneller geworden
attack:heeft hetzelfde effect als de damagemacnifer, je doet veel meer damage als normaal
redemption:je krijgt een 2e kans, je gaat dood, maar respawn weer met alle wapens die je daarvoor had.

Volgens mij waren ze dit allemaal...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

De laaste hierboven is relic of redemption....voor de noodlottige schot je raakt wordt je geteleporteerd

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Op zaterdag 09 juni 2001 02:39 schreef Yoozd het volgende:
De laaste hierboven is relic of redemption....voor de noodlottige schot je raakt wordt je geteleporteerd
aahja redemption dat was hem, ik kon niet meer op die naam komen :)

ik heb het ff aangepast :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.