Beste GoT'ters,
Ik zit met volgende situatie:
Nieuwe mediaruimte/ slaapkamer voor mezelf gekregen. Mooie ruimte van 3 meter breedte op een kleine 9 meter lengte. Echter ligt deze kamer boven de slaapkamer van mijn ouders.
Dus als ik 's avonds naar een serie of film wil kijken (of een goede cd wil opleggen) in mijn zetel, wil ik dus graag toch genieten van goede geluidskwaliteit.
Daarvoor had ik gedacht aan een draadloze headset.
Signaal wordt gestreamd via mijn computer naar mijn Playstation 3 aan de hand van PS3 Media Server. Deze stuurt via HDMI mijn signaal door naar mijn surround receiver (Pioneer VSX 521). Van daaruit gaat het beeld naar mijn plasma-televisie en het geluid nu nog naar mijn 5.1 set.
Nu zou ik dit dus graag uitsturen naar een nieuwe draadloze hoofdtelefoon.
Ik zit met volgende vragen:
Hoe sluit ik best de draadloze hoofdtelefoon aan?
Kan ik die ook in 5.1 of 7.1 uitvoering kopen en aansluiten op mijn receiver of ben ik genoodzaakt om in stereo te blijven?
Welk toestel raden jullie aan, met een budget van 100€ - 200€?
Alvast bedankt voor de info en de tips die ik hier ongetwijfeld zal krijgen.
Ik zit met volgende situatie:
Nieuwe mediaruimte/ slaapkamer voor mezelf gekregen. Mooie ruimte van 3 meter breedte op een kleine 9 meter lengte. Echter ligt deze kamer boven de slaapkamer van mijn ouders.
Dus als ik 's avonds naar een serie of film wil kijken (of een goede cd wil opleggen) in mijn zetel, wil ik dus graag toch genieten van goede geluidskwaliteit.
Daarvoor had ik gedacht aan een draadloze headset.
Signaal wordt gestreamd via mijn computer naar mijn Playstation 3 aan de hand van PS3 Media Server. Deze stuurt via HDMI mijn signaal door naar mijn surround receiver (Pioneer VSX 521). Van daaruit gaat het beeld naar mijn plasma-televisie en het geluid nu nog naar mijn 5.1 set.
Nu zou ik dit dus graag uitsturen naar een nieuwe draadloze hoofdtelefoon.
Ik zit met volgende vragen:
Hoe sluit ik best de draadloze hoofdtelefoon aan?
Kan ik die ook in 5.1 of 7.1 uitvoering kopen en aansluiten op mijn receiver of ben ik genoodzaakt om in stereo te blijven?
Welk toestel raden jullie aan, met een budget van 100€ - 200€?
Alvast bedankt voor de info en de tips die ik hier ongetwijfeld zal krijgen.