Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Afspelen alle video's: SecurityError: Error #2048

Pagina: 1
Acties:

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik krijg het volgende te zien bij alle video's die ik wil afspelen:
screenshot!

Het gekke is dat het allen gebeurt in Firefox (28.0 beta).
Bij andere browsers (meerdere versies van Chrome geprobeerd, Internet Explorer 10) werkt alles foutloos.

Ik gebruik een AdblockPro maar ook met die uitgeschakeld en zelfs verwijderd uit Firefox was er geen verbetering. Ik heb alle temp-items al verwijderd, heb ook Firefox opnieuw geinstalleerd, maar helaas.

Jullie nog een tip?

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-11 15:20
Maak je nog gebruik van een andere extensie die dingen blokkeert?

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Met een kale vers gedownloade Firefox-28.0b8 64 bits onder linux heb ik geen enkel probleem om de video's af te spelen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Rossi
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-03 22:21
Ik heb het inmiddels ook voor elkaar gekregen. Ik heb alles van firefox verwijderd, daarna opnieuw geïnstalleerd. De eerste keer alleen reïnstall gedaan (nieuwe instalatie over oude heen). Daarna ook zonder sync alle add-ons toegevoegd en toen werkte het weer.

Geen idee wat er nu precies fout ging.

Bedankt voor jullie tijd en het meedenken in ieder geval.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Geen dank :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01:00

crisp

Devver

Pixelated

Nog een reactie van de topicstarter:
Nog even een aanvulling op dit topic.

Ik ben er inmiddels achter gekomen dat dit veroorzaakt wordt door avast! Online Security (9.0.2013.75 in mijn geval). Dit is een extensie die mee geïnstalleerd wordt met de (gratis) virusscanner van avast!. Deze geeft beoordeling aan websites die naar voren komen als zoekresultaten bij verschillende zoekmachines.

Door deze plugin simpelweg uit te schakelen (of ervoor te kiezen niet te installeren natuurlijk) voorkom je deze foutmelding.
:)

Intentionally left blank

Pagina: 1