Ik had een vraag over de aurora r4 alx kzou graag het moederbord vervangen door een maximus vi extreme. Zou dit eventueel gaan want ik ben nog een enorme noob op dit gebied. Ook had ik een vraag of dat iemand wist welke psu nog past want de aurora heeft sstanaard 875 watt psu en zou deze graag vervangen door een 1200 watt psu heeft iemand hier ervaringen mee liefst lekentaal xD ?
Als ik zo naar de foto's kijk niet. Die Alienware komt met een µATX bord, en dat is die Maximus niet.
Maar waarom zou je dat bord willen vervangen? En waarom een 1200W PSU? Ik denk niet dat je dermate veel stroomslurpers kwijt kan in een µATX dat je het echt nodig hebt.
Maar waarom zou je dat bord willen vervangen? En waarom een 1200W PSU? Ik denk niet dat je dermate veel stroomslurpers kwijt kan in een µATX dat je het echt nodig hebt.
Kzou graag een sli configuratie willen met 2x 780 ti en bij mijn moederbord liggen de sleuven nogal redelijk dicht bijeen en ben bang dat ik hierdoor warme temps ga krijge en mijn psu zou ik gwn willen vervangen omdat ik denk dat ik met 2 780 ti's al redelijk aan het maximum zit
Dat zal bij iedere µATX het geval zijn. Als je iets anders wilt doen moet je een ATXkast halen met ATX moederbord. Al zullen in veel geval de indelingen van de sloten niet heel veel anders zijn, hooguit dat je 1 slot extra ruimte er tussen hebt zitten.
Hier vreesde ik dus ook al voor maarjah lijkt me nog steeds de goedkopere oplossing dn een compleet nieuw systeem in elkaar te knutselen. Gewoon nieuwe kast aanschaffen en de onderdelen die ik wil behouden hierin overbrengen en de andere verkopen dan maar! Ik had men oog al laten vallen op de cosmos 2? Of als iemand betere voorstellen heeft hoor ik het graag en ook qua moederbord en voeding?