Zelfvoedende externe harde schijf minimaal 2TB

Pagina: 1
Acties:

• Micky83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-01 16:35
Ik heb extra ruimte nodig voor mn films, mp3's, etc. Op dit moment hangt er een 2TB HDD aan de tv met netstroom adapter. Niet erg handig wanneer ik bv ergens anders een film wil kijken mbv de schijf.

Nu ik toch een extra HDD nodig heb lijkt het me handig om degene die nu aan de tv hangt, bij mn computer te voegen en voor de tv een HDD zonder aparte stroomtoevoer te kopen.

Ik heb pas zo'n schijf van WD Passport 2TB gekocht voor mn moeder. Was geloof ik iets van 110 euro.

Is er een betere, goedkopere op de markt? Of misschien een 3TB voor ongeveer hetzelfde bedrag?

Bedankt voor de info!

• eliasb
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-02 19:13
Ik heb deze kunnen vinden, Ik weet alleen niet hoe goed Freecom is vergeleken met WD

pricewatch: Freecom Sq USB 3.0 2TB Zilver
- 2TB
- €98

• Micky83
Die zag ik zelf ook idd. Het prijsverschil is voor mij zo klein dat ik in dit geval voor de WD zou kiezen. Ik kan zelf geen HDD's zonder extra voeding vinden groter dan 2GB. Dus wanneer er hier ook niemand is die deze weet aan te wijzen, zal ik voor de WD gaan.

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Nu online
Dat is ook logisch, er zijn nog geen 2.5" schijven van meer dan 2TB. Een 3.5" schijf heeft eigenlijk altijd aparte voeding nodig.

• Micky83
Ok, dat wist ik niet. Dan mag hier een slotje op. Ik koop de WD 2TB.

Thanks!