Toon posts:

gebruikersprofiel overzetten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een vraagje weet iemand een snellere manier dan het programma altiris pct transplant om het volledige gebruikersprofiel en gegevens over te zetten naar nieuwe pc notebook moet dit namelijk enkele malen per week doen en neemt helaas veel te veel tijd in beslag met pct transplant iemand suggesties?

mvg

ph

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-10 16:06

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Ik denk dat het handiger is dat je eerst zelf even op zoek gaat naar alternatieven en van die alternatieven aangeeft waarom ze niet voldoen. Een klein beetje eigen inzet is wel gewenst... In het algemeen beleid van het Tweakers Forum staat ook het volgende genoemd over een topicstart:
  1. Geef eerst globaal aan wat het probleem is.
  2. Geef vervolgens aan waar je denkt dat het aan ligt.
  3. Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
  4. Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.
  5. Geef aan waarom je denkt dat jouw oplossing niet werkt of geef aan waarom je denkt dat dat niet werkt.
  6. Je eigen oplossing heeft niet gewerkt. Als je begrijpt waarom niet, vertel dit dan. Als je dat niet begrijpt, kun je dat als "subvraag" in je topicstart opnemen.
Dat ontbreekt eigenlijk compleet bij jou...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-10 10:48
Ik begin altijd met proberen en dan met vragen stellen :)

Maar serieus, kan je niet gewoon de profiel-folder copy-pasten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 11:37

Eagle Creek

Breathing security

Daarmee krijg je een profiel niet automatisch werkend.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-10 09:49
- Windows Easy Transfer
- User State Migration Tool (USMT)

Ik gebruik meestal de USMT bij migraties om userprofiles te migreren naar nieuwe machines (indien van toepassing, meestal werken wij bij klanten met redirected folders, bij laptops icm offline files waardoor er in feite weinig te migreren is, appdata/local migreer ik nooit naar nieuwe machines).

[ Voor 15% gewijzigd door Killah_Priest op 07-03-2014 18:08 ]