Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Via een bekende heb ik een Nexus bemachtigd die iets meer dan 2 jaar oud is. Alleen nu bleek de batterij tot maximaal 60% op te laden, dus heb ik deze vervangen met een exacte kopie. Ook deze batterij werkt niet. Binnen een paar uur niet-actief gebruik is de batterij leeg, met wifi uit, bluetooth uit, syncing uit en scherm op laagste helderheid. Het opladen houdt vanzelf nu zelfs op bij 28%! Is er iets wat ik hiertegen kan doen?
Alvast bedankt

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Herstel naar fabrieks-instellingen en indien nodig update Android.

Verwijderd

Topicstarter
@Mizgala28, al gedaan. Huidige Android-versie is 4.3. Heeft niet geholpen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 20:49 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:15
Andere ROM dan? Blijkt weleens te helpen.

Verwijderd

welke lader gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
@kastjes: De lader die ik gebruik komt van mijn gestolen Samsung Galaxy S4. Modelnummer: ETA-U90EWE. 100-240V. 50-60 Hz. 0.35A.

Verwijderd

Topicstarter
@Mizgala28: Wat bedoel je met ROM? Ik ben bepaald niet technisch verstandig qua smartphones, als je begrijpt wat ik bedoel.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:47
Beste is denk ik als je de stock rom opnieuw flasht. Android 4.1.2 is nog altijd de stabielste stock rom voor de Galaxy Nexus. Zou die gewoon flashen.

Verwijderd

Topicstarter
@Cordonbleu: Zou dat dan de problemen met het zeer beperkte battery-life oplossen? Bij enigzins actief gebruik is hij binnen een paar uur al leeg! Mijn inmiddels antieke iPod die op iOS6 draait gaat nog langer mee!
Pagina: 1