Verwijderd

Topicstarter
Via een bekende heb ik een Nexus bemachtigd die iets meer dan 2 jaar oud is. Alleen nu bleek de batterij tot maximaal 60% op te laden, dus heb ik deze vervangen met een exacte kopie. Ook deze batterij werkt niet. Binnen een paar uur niet-actief gebruik is de batterij leeg, met wifi uit, bluetooth uit, syncing uit en scherm op laagste helderheid. Het opladen houdt vanzelf nu zelfs op bij 28%! Is er iets wat ik hiertegen kan doen?
Alvast bedankt

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-02 17:24
Herstel naar fabrieks-instellingen en indien nodig update Android.

Verwijderd

Topicstarter
@Mizgala28, al gedaan. Huidige Android-versie is 4.3. Heeft niet geholpen

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 20:49 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-02 17:24
Andere ROM dan? Blijkt weleens te helpen.

Verwijderd

welke lader gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
@kastjes: De lader die ik gebruik komt van mijn gestolen Samsung Galaxy S4. Modelnummer: ETA-U90EWE. 100-240V. 50-60 Hz. 0.35A.

Verwijderd

Topicstarter
@Mizgala28: Wat bedoel je met ROM? Ik ben bepaald niet technisch verstandig qua smartphones, als je begrijpt wat ik bedoel.

• cordonbleu
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Beste is denk ik als je de stock rom opnieuw flasht. Android 4.1.2 is nog altijd de stabielste stock rom voor de Galaxy Nexus. Zou die gewoon flashen.

Verwijderd

Topicstarter
@Cordonbleu: Zou dat dan de problemen met het zeer beperkte battery-life oplossen? Bij enigzins actief gebruik is hij binnen een paar uur al leeg! Mijn inmiddels antieke iPod die op iOS6 draait gaat nog langer mee!
Pagina: 1