-Ik wil graag een goedkope Geruisloze mini pc en deze aansluiten aan de TV. Deze wil ik bedienen met een draadloos toetsenbord geïntegreerd met een muis. De PC is bedoeld voor algemene programma's als Internet, Adob acrobat. Uiteraard ook om films mee te bekijken. De enige game die erop mag komen is cs1.6
, grafisch heeft ie niet veel power nodig. i.v.m. ruimte wil ik mijn 6 jaar oude PC die overdreven veel ruimte inneemt wegdoen.
-Mag 200 euro gaan kosten, mag iets meer zijn als het moet.
-Moet sowieso een SSD (minstens 64 Gb) bij en minstens 4Gb ram.
-Ik heb verder weinig verstand over wat er het beste is op de markt. Het in elkaar zetten van een PC heb ik geen moeite mee.
-De cpu heeft een gebruik van 10W
.
-Ik ben me ervan bewust dat de Mini pc geen HDMI heeft, Ik heb reeds een DVI --> Hdmi converter gekocht en een 2M lange 3.5mm plug om geluid over te brengen naar de Tv.
-Ik heb trouwens ook een sony 5.1 home cinema system, deze heb ik niet zelf aanegsloten maar als het kan zou het super zijn om 5.1 geluid te hebben bij de film.
-Voeding vind ik wel aan de dure kant, maar deze is dan ook geruisloos.
Kan deze samenstelling? mis ik iets? kan het beter?
-Mag 200 euro gaan kosten, mag iets meer zijn als het moet.
-Moet sowieso een SSD (minstens 64 Gb) bij en minstens 4Gb ram.
-Ik heb verder weinig verstand over wat er het beste is op de markt. Het in elkaar zetten van een PC heb ik geen moeite mee.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Gigabyte GA-J1900N-D3V | € 86,85 | € 86,85 |
| 1 | LC-Power LC-1340mi | € 33,56 | € 33,56 |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard | € 28,62 | € 28,62 |
| 1 | Crucial CT51264BF160BJ | € 31,- | € 31,- |
| 1 | Kingston SSDNow V300 60GB | € 43,29 | € 43,29 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 223,32 | |
-De cpu heeft een gebruik van 10W
-Ik ben me ervan bewust dat de Mini pc geen HDMI heeft, Ik heb reeds een DVI --> Hdmi converter gekocht en een 2M lange 3.5mm plug om geluid over te brengen naar de Tv.
-Ik heb trouwens ook een sony 5.1 home cinema system, deze heb ik niet zelf aanegsloten maar als het kan zou het super zijn om 5.1 geluid te hebben bij de film.
-Voeding vind ik wel aan de dure kant, maar deze is dan ook geruisloos.
Kan deze samenstelling? mis ik iets? kan het beter?
[ Voor 15% gewijzigd door Ikpakacties op 06-03-2014 20:00 ]