Wat is het precies?
Of is dat een domme vraag?
Of is dat een domme vraag?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
* Roelant heeft nog nooit een domme vraag gehoord.
Bloothooth is een nieuwe draadloos communicatievorm. Dit is erg hakken met de botte bijl maar wel een eerste defenitie
Voorbeeldje van toepassing: Ericsson verkoopt een draadloze headset voor mobiele telefoon. URL onderaan dit berichtje.
Mijn mening is dat het op dit moment nog véél en dan ook echt véél te duur is, en daardoor niet aantrekkelijk voor de comsument.
Bovengenoemde draadloze headset leek me wel wat. Even informeren: fl. 799,-
Hij is overigens wel heel erg stijlvol, maar imho zijn geld niet waard:

URL:
http://www.ericsson.nl/mobieletelefoons/spg.jsp?page=W1.1.2.5&ProdID=9564
Bloothooth is een nieuwe draadloos communicatievorm. Dit is erg hakken met de botte bijl maar wel een eerste defenitie
Voorbeeldje van toepassing: Ericsson verkoopt een draadloze headset voor mobiele telefoon. URL onderaan dit berichtje.
Mijn mening is dat het op dit moment nog véél en dan ook echt véél te duur is, en daardoor niet aantrekkelijk voor de comsument.
Bovengenoemde draadloze headset leek me wel wat. Even informeren: fl. 799,-
Hij is overigens wel heel erg stijlvol, maar imho zijn geld niet waard:

URL:
http://www.ericsson.nl/mobieletelefoons/spg.jsp?page=W1.1.2.5&ProdID=9564
Het is veelbelovend op zich, maar momenteel nog veel en veel te duur. Als de prijzen gaan dalen zou het wel eens aantrekkelijk kunnen worden, ook al zijn snelheid en bereik niet echt schokkend.
Maar voor alles moet er een eerste pionier zijn natuurlijk en ik denk dat BlueTooth dat is.
Maar voor alles moet er een eerste pionier zijn natuurlijk en ik denk dat BlueTooth dat is.
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Verwijderd
Is het niet zo dat een Bluetooth chip 5-15 piek kost... tenminste dat zou de bedoeling zijn...
En is het niet geintegreerd in de T39m.. net zoals het in de T36m zat (die ook wap heeft... T39 zelfs gprs)
En is het niet geintegreerd in de T39m.. net zoals het in de T36m zat (die ook wap heeft... T39 zelfs gprs)
Idd, het systeempje is vrij goedkoop te produceren en ook vrij klein en licht. Bovendien verbruikt het niet veel.Op vrijdag 08 juni 2001 22:19 schreef Tha_Roeltje het volgende:
Is het niet zo dat een Bluetooth chip 5-15 piek kost... tenminste dat zou de bedoeling zijn...
Volgens mij kan dit een grote toekomst hebben, maar ze spreken er nu al zo lang over en die headset van Ericsson is het enige dat al wijd verspreid is. En is dan nog veel te duur.
Ze gaan dringend meer (goedkopere) Bluetooth-toestellen moeten uitbrengen of de doorbraak komt er niet meer
M$ heeft al beslist om de drivers voor Bluetooth niet meer standaard in XP te steken.
Verwijderd
Ik geloof dat verschillende tv-producenten al planen hebben om die chippies standaard in te bouwen in hun tv's. en de Nokia 6310 heeft ook al z'n chippie
Verwijderd
Ja, ik doe het beide, ... ik wil de nieuwe ericsoson en die headset!!!
Ben benieuwd wanneer die er is!
Ben benieuwd wanneer die er is!
We zullen het nog maar niet over security hebben met draadloos... Iedereen luistert mee en een beetje slimme jongen kan die codes wel kraken als die er eventueel op het signaal zitten
Verwijderd
Natuurlijk is het te kraken mij hoor zul je nooit horen zeggen dat iets niet te kraken is, maar om die versleuteling te kraken en om die signalen ook nog eens normaal te kunnen volgen moet je als persoon zo gigantisch investeren in apparatuur. Het is gewoon niet te betalen voor een persoontje alleen.Op zondag 10 juni 2001 11:04 schreef Sir_Floppy het volgende:
We zullen het nog maar niet over security hebben met draadloos... Iedereen luistert mee en een beetje slimme jongen kan die codes wel kraken als die er eventueel op het signaal zitten
En dan moet die persoon een ontvanger binnen een straal van 10 meter rondom u zetten, doe maar hoor. Het moet dan wel heeeel belangrijke informatie zijn.
Gsm's zijn ook af te luisteren, en volgens mij eenvoudiger.
In Duitsland hebben ze nu wel een gsm uitgebracht met een 1024-bit versleuteling voor de autenticatie en 128-bit versleuteling voor de gegevens van het gesprek. Toestel is gebaseerd op een Siemens-gsm en kost 3400 Euro
Gsm's zijn ook af te luisteren, en volgens mij eenvoudiger.
In Duitsland hebben ze nu wel een gsm uitgebracht met een 1024-bit versleuteling voor de autenticatie en 128-bit versleuteling voor de gegevens van het gesprek. Toestel is gebaseerd op een Siemens-gsm en kost 3400 Euro
FF over dat kraken. Dat zal erg lastig zijn. Bluetooth maakt gebruik van een systeem dat frequency-hopping heet. Daardoor wordt er 'gehopt'tussen 70 verschillende frequenties binnen de bluetooth band. In principe is het voor een 'buitenstaander'onmogelijk om een lock op het signaal te krijgen.
Bluetooth laat op het moment nog op zich wachten. Het grote probleem is de leverbaarheid van de bluetooth chips. De wil is er wel, maar helaas geen weg. Als de fabricanten de toevoer van chips kunnen verbeteren komt het helemaal goed met bluetooth. Zo niet, dan is het snel afgelopen.
Bluetooth laat op het moment nog op zich wachten. Het grote probleem is de leverbaarheid van de bluetooth chips. De wil is er wel, maar helaas geen weg. Als de fabricanten de toevoer van chips kunnen verbeteren komt het helemaal goed met bluetooth. Zo niet, dan is het snel afgelopen.
Pagina: 1