Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

FUD reviews appstore

Pagina: 1
Acties:

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:38
Vroeg me af wie hier ook last van heeft ?

Soms krijg ik reviews na een tijdje dat een app niet werkt (als review)... terwijl dat totaal niet waar is (test op alle devices op alle mogelijke manieren en krijg ook geen error logs binnen of dergelijke)

Het lijkt mij FUD... maar je kan de mensen die het posten ook niet bereiken...

Kan je hier wat tegen doen of moet je het gewoon accepteren...?

btw weet niet of dit de goede plaats om het te plaatsen 8)7

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
Over welk platform hebben we het hier? iOS, Android, WP7/8, windows 8, BlackBerry?

• lf2
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-10 18:38
Caelorum schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 16:53:
Over welk platform hebben we het hier? iOS, Android, WP7/8, windows 8, BlackBerry?
iOS...hoe gaan andere platformen hiermee om ?

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Zie bij Android ook vaak staan dat iets niet werkt. Maar tegenwoordig kan je zien bij welke Android versie dat gepost was en welke versie van het programma om troep te kunnen filteren.

Last.fm | Code Talks

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
lf2 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 17:04:
[...]
iOS...hoe gaan andere platformen hiermee om ?
Op het WP platform heb je in ieder geval geen enkele manier om contact op te nemen sinds ze af zijn gestapt van gamertags. Daar moet je het maar gewoon accepteren. Ik vermoed dat het op andere platformen ook niet heel anders is.
Gewoon niet zo veel waarde aan hechten. Er zijn ook gebruikers die expres een super lage rating geven om zo gehoord te worden, en er zijn bedrijven die nep-reviews inkopen om zo hoger aangeschreven te staan. Uiteindelijk valt en staat succes bij gerichte media coverage denk ik en is zo'n rating niet van super belang.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:48
Ik weet niet of je iets als Crashlytics in je app hebt verwerkt, maar dan kan je een mooie crashlog krijgen (met stacktrace en al :) ) wanneer je applicatie bij iemand crashed.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

Pagina: 1