[PW] geen vermelding meer van prijs/GB in PW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• player-x
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-09 12:40

player-x

Disruptive by design

Topicstarter
Er is geen vermelding meer van prijs/GB in PW

http://tweakers.net/categ...VTaq6qYY2e_Fz9LVjlhWJK6QM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rjZ1kJ6UbhBKCDV7RkwkksjL/medium.jpg

[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Vaagheid, ik zag het net ook niet en nu staat het er weer wel. Houd het even in de gaten, doe eens een keer ctrl+F5 (dat wil ook nog wel eens helpen als je een filter hebt ingesteld, zoals in dit geval) en mocht dit blijven voorkomen, meld het dan, dan ga ik mensen schoppen een ticketje inschieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heeft dit niet te maken met het verwisselen van . en , wat zou gebeuren?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:36

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Nope, dat heeft daar niets mee te maken. 1) is het een compleet nieuwe functie die huidige code ongemoeid laat en 2) dat wordt pas volgende week gereleased :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Okay. Ik dacht dat dit misschien een onbedoeld bijverschijnsel was, maar als 't nog gereleased moet worden en een nieuwe functie is, dan is het wat anders :P

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 06-03-2014 16:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde