Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Want een prachtige dag om mee te beginnen!

Zou iemand mij kunnen helpen, ik ben op zoek naar een werkplek waarbij ik een deeltijd HBO opleiding kan volgen en zo mijn kennis gelijk in praktijk kan brengen.

Heeft iemand hiermee ervaring mee?

Ik heb op google gezocht, maar kon niets vinden, hoe gaat dit precies in zijn werking?

Bij voorbaat dank,

DV

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:32

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

GoT is geen vacaturesite...
http://www.itbanen.nl

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, mijn bedoeling is niet een vacature maar vraag naar advies hoe z'n deeltijd traject in zijn werking gaat

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Ik zou eerst maar eens gaan bekijken wat het verschil is tussen deeltijd en duaal.
Daar zit namelijk een groot verschil in, zowel voor jou als voor de werkgever.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gelijk, ik dacht dat het hetzelfde was, ik heb het veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:23

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Ik kan je iets vertellen over mijn ervaring met deeltijd.

Ik studeer HBO embedded system engineering in deeltijd, maar het doet er niet toe welke opleiding het is.
Daarvoor heb ik de studie in voltijd gedaan maar de studiefinanciering was op en ik had nog veel tijd te gaan.
De beste oplossing voor mij was werken en in deeltijd de opleiding afronden.

De school had als voorwaarde voor deeltijd dat je een beroep uitoefende dat aansluit bij de opleiding mijn baan bij de Lidl was dus niet goed genoeg al was dat 40 uur per week, ook een leidinggevende functie had niets uitgemaakt.

Ik heb mijn CV met daarop de onafgemaakte voltijd opleiding op monsterboard en nationalevacature bank gegooid. en ben op die manier bij een werkgever gekomen waarbij ik fulltime kan werken en daardoor mijn deeltijd opleiding kan afronden. (ik verdien nu goed geld om de opleiding te betalen zonder stufie).

Ik kan je verzekeren dat het niet echt makkelijk is in deeltijd, dezelfde hoeveelheid lesstof van 40 uur wordt in 8 uur per week gestopt op een donderdag avond, en er komt een hoop thuisstudie bij kijken.
Uiteindelijk ben ik door deze constructie:
40 uur aan het werk.
12 uur aan het reizen.
8 uur studie opschool
8 uur studie thuis (moet meer zijn maar ik krijg het niet geplant).
Deze 68 urige werkweek ga je wel voelen.

De opleiding van mij is betreft projectmatig werken wel iets uitgekleed, moeten de voltijd studenten alles van scretch af aan maken, maar wij krijgen al een flinke opzet zodat je je kan focussen tot de kern van het probleem.

misschien heb je iets meer gerichtere vragen, zodat ik daarop meer kan focussen.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.