Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterd11
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 30-08 15:22
Van school heb ik de opdracht gekregen een educator te verzinnen, de energiebron die opgegeven is, is water, dit mag uit de kraan komen. Daarmee moeten wij iets versnellen of vertragen dit moet aantoonbaar zijn. De doelgroep die hier gebruik van gaan maken en iets moeten opsteken is bovenbouw middelbare school. Nu komt mijn vraag of jullie ideeen hebben. Het moeten begrijpbare producten worden voor de scholieren, dus geen ingewikkelde dingen.

M.v.g.
Daniel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 09:00
Schiet maar es op een bak met water, ongeacht de kracht van het (draagbare) wapen komt de kogel niet verder dan 1 meter volgens mythbusters :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja ik heb wel iedeeen.

Maar laat jij altijd je huiswerk door anderen maken ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:21

g0tanks

Moderator CSA
Wij zijn er niet om je huiswerk voor je te doen. Wat heb je zelf al bedacht?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

_Brake_ schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:52:
Schiet maar es op een bak met water, ongeacht de kracht van het (draagbare) wapen komt de kogel niet verder dan 1 meter volgens mythbusters :)
Ook niet met een harpoen ?

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 09:00
fish schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:01:
[...]

Ook niet met een harpoen ?
Goed punt, wellicht dat vuurwapen beter is.

Edit:

YouTube: Mythbusters Shooting 50 Caliber Sniper into Water

Waarschijnlijk komt de kogel ook wel verder, maar heeft hij niet meer genoeg energie om dodelijk te zijn voor de mens.

Hoe dan ook, water vertraagt een kogel :P

[ Voor 43% gewijzigd door _Brake_ op 06-03-2014 15:06 ]

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:40
Een waterrad?

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

_Brake_ schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 15:03:
[...]

Goed punt, wellicht dat vuurwapen beter is.

Edit:

YouTube: Mythbusters Shooting 50 Caliber Sniper into Water

Waarschijnlijk komt de kogel ook wel verder, maar heeft hij niet meer genoeg energie om dodelijk te zijn voor de mens.

Hoe dan ook, water vertraagt een kogel :P
mmmm en als ik de kogel boven in een waterval gooi ? of in een stroomversnelling
helll ik heb stenen van 5 kilo afgevoerd zien worden in(versmalde) bergbeekjes

[ Voor 7% gewijzigd door Fish op 06-03-2014 15:13 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Behalve het huiswerk gedeelte is de vraag ook nogal vaag, iig ik neem aan dat niet de bedoeling is een karretje te maken en die een plas in te duwen, ook al laat je dan wel iets vetragen met water.

En gezien dat het uit de kraan mag komen, pak een brandslang en richt het op de leerlingen, wedden dat die gaan versnellen? (Oké niet de energiebron, maar je kan hem ook ergens anders op richten :P)

[ Voor 33% gewijzigd door Sissors op 06-03-2014 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Huiswerkvragen worden bij uitzondering nog wel eens toegelaten als ze interessant zijn en een leuke discussie mogelijk maken, maar dat vereist wel een stevige inzet van de topicstarter. Daar die niet aanwezig is, ga ik hier een slotje aanhangen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.