Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Kruidje20
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22-11 12:05
Hallo allemaal,

Mijn tablet heeft op dit moment een vervelend probleem. Ik zal proberen het probleem zo duidelijk mogelijk uit te leggen en als er vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Ik ben nu ongeveer een jaar in het bezit van een Acer A210 tablet. Deze heeft het altijd naar volle tevredenheid gedaan. Sinds kort doet de Play store van Google erg raar. Als ik door de apps naar beneden blader dan ververst de tablet normaal gesproken de iconen. Hoe verder je naar beneden gaat hoe meer iconen worden ingeladen. Sinds een korte tijd worden sommige rijen iconen niet meer weergegeven. Ze worden heel even heel snel getoond en daarna verdwijnen ze weer. Er verdwijnen alleen rijen iconen en dus niet een willekeurige IN een rij. Ik dacht eerst dat het probleem bij de play store lag. Maar sinds kort heb ik een nieuwe telefoon en deze heeft het probleem niet.

Daarnaast heb ik bij Google Maps nog een ander probleem. Misschien dat het met elkaar in verbinding staat. Als ik een adres ingeef in het zoekveld en dan de naam aantik wordt normaal gesproken een venster getoond om Streetview te openen en je locatie op te slaan. Nu krijg ik alleen grijs scherm te zien. Als ik naar beneden scrol dan worden maar bepaalde delen van het scherm ingeladen.

Omdat het een tablet kan je er niet zoveel aan veranderen als een PC. Wat ik nog geprobeerd heb ik de tablet terugzetten naar de fabrieksinstellingen, maar de problemen blijven aanhouden.

Zijn er mensen die dit probleem ook hebben of misschien een oplossing weten. Ik zou echt niet weten wat ik er nog aan zou kunnen doen.

Ik hoop snel van jullie een reactie te kunnen krijgen.