Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasmeneer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-07-2020

kaasmeneer

Klaas tostibaas brengt je eten

Topicstarter
Beste tweakers en ander gespuis,

Ik zit met een probleempje.. dus hier in het kort wat er aan de hand is:

Mijn telefoon was vanmorgen helemaal leeg, terwijl ik hem gewoon opgeladen heb vannacht. daarna heb ik hem met een andere oplader opgeladen en opgestart, ben vervolgens naar het mijn gegaan en heb de telefoon thuis op laten laden. Toen ik zojuist thuiskwam was hij opnieuw leeg, alleen nu wil hij niet eens meer opstarten. het enige wat ik nog te zien krijg is het oplaad scherm voor het oplaad scherm (een batterij met een laad icoontje erin, en in mijn geval een mooi model :*) ), en elke keer als ik deze te zien krijg valt hij uit na een paar seconden.

Even over mijn telefoon:
-Galaxy s2 I9100 (uit 2012)
-replacement accu
-draait op Cyanfox 4.4.2

Wat ik al heb gedaan:
-Verschillende opladers geprobeerd (zowel AC als USB)
-de contactpunten van de accu schoongemaakt
-de opladers in bepaalde posities houden

Wie oh wie weet wat ik er aan kan doen?

Groeten, Kaasmeneer :)F

[EDIT]
Blijkbaar hebben meedere tablets en telefoons er in mijn huis last van. allemaal hetzelfde verhaal, het oplaad scherm en daarna uitvallen.
Iemand een idee wat het is?

[ Voor 8% gewijzigd door kaasmeneer op 06-03-2014 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:41

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Het lijkt er op dat de batterij niet wordt opgeladen of nog niet voldoende is opgeladen. Ik zou hem eerst eens een half uurtje aan de lader laten liggen en dan pas opstarten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11:26

TommieW

Numa numa.

kaasmeneer schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 14:40:
[...]daarna heb ik hem met een andere oplader opgeladen en opgestart[...]
[EDIT]
Blijkbaar hebben meedere tablets en telefoons er in mijn huis last van. allemaal hetzelfde verhaal, het oplaad scherm en daarna uitvallen.
Zijn die andere apparaten ook ooit opgeladen met die "andere oplader"?

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-06 12:23
Ik gok op rare aardstralen in jouw huis :P

Maar zonder gekheid, is die 'andere lader' een officiële lader van een telefoon? Of is het een honkytonky chinees merk?

Hang anders je telefoon aan je PC, ik ga ervan uit dat de voltages die uit je pc komen wel correct zijn. Volgens mij moet je het in die hoek zoeken namelijk. Lijkt me sterk dat al je tablets/telefoons tegelijkertijd hetzelfde hardware probleem hebben waardoor ze niet meer functioneren!

Of die 'andere lader' heeft al je apparatuur gefrituurd :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 88Weighed
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:00
Ik ga voor de optie bogus lader. Heb ook een keer een Google G1 om zeep geholpen met een LIDL autolader. Deed daarna niks meer, ook niet met originele lader of USB kabel. Ik gebruik sindsdien alleen nog maar originele laders.
Succes met je gefrituurde telefoons :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasmeneer
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 14-07-2020

kaasmeneer

Klaas tostibaas brengt je eten

Topicstarter
Ik heb hem aan de praat gekregen! (idk hoe :| ) maar hij blijft wel telkens uit zichzelf uitvallen en het batterij percentage verspringt van hoog naar laag en al mijn verbindingen vinden het ook niet leuk en blijven uitvallen. Verder heb ik 1 tablet aan de praat gekregen door hem een nachtje aan de lader te laten liggen.
Zijn die andere apparaten ook ooit opgeladen met die "andere oplader"?
Alleen 1 telefoon, de rest niet.
Maar zonder gekheid, is die 'andere lader' een officiële lader van een telefoon? Of is het een honkytonky chinees merk?
Toevallig heb ik wel wat china rommel gebruikt, maar dat is maar een paar keer geweest een hele tijd terug (was ook merkbaar omdat het scherm amper reageerde tijdens het laden). maar gewoonlijk gewoon met een officiële lader van Samsung.
Hang anders je telefoon aan je PC, ik ga ervan uit dat de voltages die uit je pc komen wel correct zijn. Volgens mij moet je het in die hoek zoeken namelijk. Lijkt me sterk dat al je tablets/telefoons tegelijkertijd hetzelfde hardware probleem hebben waardoor ze niet meer functioneren!
Heb ik gedaan, met hetzelfde resultaat.

Maar ik ben al opzoek geweest naar een vervangende telefoon, aangezien het niet veel meer gaat worden voor mijn gevoel, of zit ik er naast?

Groeten, Kaasmeneer :)F
Pagina: 1