Beste tweakers en ander gespuis,
Ik zit met een probleempje.. dus hier in het kort wat er aan de hand is:
Mijn telefoon was vanmorgen helemaal leeg, terwijl ik hem gewoon opgeladen heb vannacht. daarna heb ik hem met een andere oplader opgeladen en opgestart, ben vervolgens naar het mijn gegaan en heb de telefoon thuis op laten laden. Toen ik zojuist thuiskwam was hij opnieuw leeg, alleen nu wil hij niet eens meer opstarten. het enige wat ik nog te zien krijg is het oplaad scherm voor het oplaad scherm (een batterij met een laad icoontje erin, en in mijn geval een mooi model
), en elke keer als ik deze te zien krijg valt hij uit na een paar seconden.
Even over mijn telefoon:
-Galaxy s2 I9100 (uit 2012)
-replacement accu
-draait op Cyanfox 4.4.2
Wat ik al heb gedaan:
-Verschillende opladers geprobeerd (zowel AC als USB)
-de contactpunten van de accu schoongemaakt
-de opladers in bepaalde posities houden
Wie oh wie weet wat ik er aan kan doen?
Groeten, Kaasmeneer
[EDIT]
Blijkbaar hebben meedere tablets en telefoons er in mijn huis last van. allemaal hetzelfde verhaal, het oplaad scherm en daarna uitvallen.
Iemand een idee wat het is?
Ik zit met een probleempje.. dus hier in het kort wat er aan de hand is:
Mijn telefoon was vanmorgen helemaal leeg, terwijl ik hem gewoon opgeladen heb vannacht. daarna heb ik hem met een andere oplader opgeladen en opgestart, ben vervolgens naar het mijn gegaan en heb de telefoon thuis op laten laden. Toen ik zojuist thuiskwam was hij opnieuw leeg, alleen nu wil hij niet eens meer opstarten. het enige wat ik nog te zien krijg is het oplaad scherm voor het oplaad scherm (een batterij met een laad icoontje erin, en in mijn geval een mooi model
Even over mijn telefoon:
-Galaxy s2 I9100 (uit 2012)
-replacement accu
-draait op Cyanfox 4.4.2
Wat ik al heb gedaan:
-Verschillende opladers geprobeerd (zowel AC als USB)
-de contactpunten van de accu schoongemaakt
-de opladers in bepaalde posities houden
Wie oh wie weet wat ik er aan kan doen?
Groeten, Kaasmeneer

[EDIT]
Blijkbaar hebben meedere tablets en telefoons er in mijn huis last van. allemaal hetzelfde verhaal, het oplaad scherm en daarna uitvallen.
Iemand een idee wat het is?
[ Voor 8% gewijzigd door kaasmeneer op 06-03-2014 19:48 ]