Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ShAd0w
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-11 20:41
Beste mede Tweakers,

even zitten zoeken waar ik dit moet plaatsen, maar volgens mij zit ik hier toch goed.
Ik heb nu twee jaar de Sony Xperia S gehad en eigenlijk nooit problemen, behalve dat de microfoon richting het einde kuren begon te hebben.

Het leek alsof je de mobiel een meter van je gezicht af had en erin praatte, om het te visualiseren.
Ik heb het ermee vol gehouden en steeds handsfree set gebruikt om te bellen, want dat ging nog prima.

Nu ik een nieuwe telefoon heb wilde ik deze aan mijn vriendin geven en ben ik gaan zoeken hoe duur het was om de microfoon te laten maken, dit bleek €50,- bij een bedrijfje hier in de buurt in Eindhoven.

Na een dag kon ik hem ophalen, alleen deed hij toen helemaal niets meer. De microfoon functioneerde niet meer en de luidspreker ook niet, dus hun gaven aan hem dan wel op te sturen naar Sony.

Zojuist telefoontje gekregen dat Sony hem niet repareerde omdat er waterschade is geconstateerd 8)7
Maar nu kan ik dus helemaal niets meer met de telefoon! Voorheen deed hij het nog gewoon... en waterschade lijkt me niet, aangezien hij van te voren nog wel voor 90% functioneerde.

Iemand enig idee wat ik hiermee kan doen, bij dat bedrijfje? Aangezien ik niet van plan ben te betalen voor iets wat er slechter is uitgekomen. En ondanks waterschade, zou de microfoon toch gewoon te repareren zijn, aangezien alles het van te voren deed? :X Leek me meer beetje een los contact

Toevoegen:
Helaas kon het niet meer op de officiële weg, want ik ben mijn pakbon in de verhuizing kwijt geraakt... had dus geen garantie bewijs :|

[ Voor 5% gewijzigd door ShAd0w op 06-03-2014 13:14 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:51
denk dat je zonder rechtzaak tegen reparatie bedrijfje niet ver gaat komen... dus als je daar zin in hebt..
misschien is het makkelijker om de 50 euro terug te vragen en een nieuw toestel te kopen.

Strava