slechte ervaring met Ibood die wel een vermelding waard is, me dunkt
Op 27 februari 2014 koop ik tijdens de hunt een Ibood Box, er wordt €105,90 van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens krijg ik een email dat ik een Vogel's LCD/Plasma Wandsteun 26-37 inch zou besteld hebben ter waarde van €33,90.
Ik neem contact met de klantendienst en krijg onderstaande reactie :
Ik beslis dan maar de bestelling zelf te annuleren want ik heb geen zin de niet gevraagde wandsteun te ontvangen en te moeten terug sturen. Na annulatie van de bestelling mail ik hen ook nog onderstaande :
Deze dubbele fout kost me dus €72, en dat is zuur
Heb terug contact genomen met Ibood... maar of ik dat geld nog terugzie ....
Op 27 februari 2014 koop ik tijdens de hunt een Ibood Box, er wordt €105,90 van mijn rekening afgeschreven. Vervolgens krijg ik een email dat ik een Vogel's LCD/Plasma Wandsteun 26-37 inch zou besteld hebben ter waarde van €33,90.
Ik neem contact met de klantendienst en krijg onderstaande reactie :
Ten eerste vind ik dit al slechte service, Ibood gaat duidelijk in de fout maar het is aan de klant zelf om hun fout recht te zetten. Een commerciele geste van hun kant was natuurlijk de box gewoon te leveren, was simpeler geweest en was ik ook tevreden geweest.Wij vinden het spijtig te vernemen dat u een geheel ander product heeft ontvangen dan besteld.
Helaas kunnen wij uw desondanks niet het iBOOD Box aanbieden.
Hierbij willen wij u verzoeken uw bestelling te annuleren via uw mijn iBOOD account.
Het totale aankoopbedrag zal binnen 5 á 10 werkdagen op uw rekening staat.
Ik beslis dan maar de bestelling zelf te annuleren want ik heb geen zin de niet gevraagde wandsteun te ontvangen en te moeten terug sturen. Na annulatie van de bestelling mail ik hen ook nog onderstaande :
vandaag de terugbetaling ontvangen, u had het natuurlijk al zien aankomenGeachte Ibood
Ik heb de bestelling geannuleerd.
Gelieve er voor te zorgen dat u me het juiste bedrag terug stort (ttz €105,90) en niet het bedrag van de wandsteun!!
Ik wens te benadrukken dat dit slechte service is van Ibood, jullie maken de fout en klant moet het zelf rechtzetten en dan nog hopen dat hij het juiste bedrag ooit terug krijgt.
Mvg,
Xenne
ze betalen mij het bedrag van de wandsteun terug in plaats van de betaalde bedrag voor de box.SILVER OCEAN BV CONTACTWEG 159-2 0000 014 BJ AMSTERDAM + 33,90 EUR
Deze dubbele fout kost me dus €72, en dat is zuur
Heb terug contact genomen met Ibood... maar of ik dat geld nog terugzie ....