Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Awesome new tab page voor Firefox

Pagina: 1
Acties:

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Ik ben gisteren overgestapt van Chrome naar Firefox. Vooral vanwege privacy gedoe met Google en omdat ik straks geen externe plugins meer kan draaien in Chrome.
Mijn eerste indruk van Firefox was niet eens zo positief, aangezien hardware accelleration mijn letters verstoorde, waardoor webpagina's onleesbaar werden. Maar ik wil toch graag bij Firefox blijven.

Vroeger was ik gebruiker van iGoogle, een persoonlijke webpagina, waarop je rss feeds, snelkoppelingen, het weer enz kon laten zien. Toen Google daar mee ophield ben ik overgestapt op Awesome New Tab Page. Daarmee heb je ook snelkoppelingen, buienradar, je email, rss feeds, kalender enz op een pagina die zelf in te delen is. Voor Firefox kon ik zoiets niet vinden. Kan iemand me een add on aanraden hiervoor?

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12:37
En wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je gezocht, maar kon je niks vinden.... iets met eigen initiatief? >:)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Jolke schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 10:48:
En wat heb je zelf al gevonden? Waar heb je gezocht, maar kon je niks vinden.... iets met eigen initiatief? >:)
Reageer dan ajb gewoon niet of enkel via het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif. Ik neem aan dat jij Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics wel had gevonden ;)

Dat gezegd hebbende: in plaats van een Ff-versie van die plugin zoeken kan je inderdaad beter zoeken naar iGoogle-alternatieven in het algemeen. [google=iGoogle alternative] geeft er vele. Ikzelf ben netvibes gaan gebruiken maar er zijn zat anderen. Probeer een dozijn kort uit en voel welke het beste past.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• GrowMyHair
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Bedankt voor de reacties! Wellicht is de TS inderdaad een beetje karig. Ik had alleen op addons voor Firefox gezocht en vond daar niets tussen. Ik ging er van uit dat er wel iets te vinden moest zijn, maar ik op de verkeerde keywords zocht, door mn onervarenheid met Firefox. Bovendien hoopte ik dat er wel een aantal tweakers zouden zijn die een goed alternatief draaiend hebben en me dus makkelijk in de goede richting konden wijzen.

De iGoogle alternatives had ik eerder al eens bekeken toen iGoogle er mee ophield. Uiteindelijk toen gekozen voor een lokaal alternatief, om niet meer zo afhankelijk te zijn van een webservice die er zomaar mee op kan houden.
Weet iemand dus een addon voor snelkoppelingen, buienradar, je email, rss feeds? Anders zal het idd wel zo'n website versie worden.

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Zoiets heb ik nog niet van gehoord op firefox helaas. Ik gebruik zelf Fast dial, maar dat is meer confgureerbaar websites op een leeg tab zetten.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS