zelfbouw custom muis

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• verbeek75
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-12-2023
weet niet of dit onder de juiste topic staat, maar hier mijn vraag

Al een tijd heb ik erg veel last van mijn polsen, heb al meerdere muizen geprobeerd, zoek vooral een verticale muis maar steeds net niet goed, ik wil nu graag een custom molded muis zien te maken, weet iemand waar ik dat kan laten doen of kan iemand mij helpen om er 1 te maken, al ben ik niet zo handig, vooral hoe maak je een goede mold om daarna denk ik de electronica van een oude muis in te verwerken.
Waar ik aan denk is dus een verticale muis maar dan met pols steun zoals die van de Anir muis, een goed voorbeeld is de handshoe muis maar wil dit dus stuk verticaler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techneut
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik gebruik al een groot aantal jaren in plaats van een gewone muis de Logitech marble mouse, dus een scrollball. Het is maar een tip, ik wil je niets aanpraten, maar mij bevalt hij uitstekend. Geen spoor van polskramp e.d. Er wordt verschillend over geoordeeld, maar heb je zoiets al eens overwogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:40

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Op mijn werk kiezen mensen ook voor een Wacom tablet met een pen.

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik heb het ook geprobeert, maar man ik kan er maar niet aan wennen. Het is ook niet handig om als beheerde gelijk een wacom zonder ervaring te gebruiken, voordat je het weet verneuk je per ongeluk iets. eerst thuis oefenen :P

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbeek75
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-12-2023
De Logitech marble mouse gebruik ik ook ter afwisseling met links gebruik, de Wacom tablet heb ik ook maar werkt niet zo goed in gebruik met Excel spreadsheets, maar bedankt in de eerste link de meeste heb ik al geprobeerd/heb ik maar er zijn toch nog een paar die ik nog niet geprorbeert heb, zijn wel helaas altijd vrij duur. Zal hier wel een paar van proberen.
Daarnaast denk nog steeds aan een mold of een materiaal wat ik kan gebruiken om een zelf de vorm of een polssteun te maken om een andere muis zoals de evoluent of andere verticale muis die ik al heb aan te passen, iets dus wat zacht is in de juiste vorm kan aanbrengen, dan dat het hard word en dan kan bevestigen. Heeft iemand een idee wat voor materiaal ik daarvoor kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Waarom mold, en niet gewoon 3d printen? Je zal een 3D tekening moeten maken van je muis en het naar een 3d printservice sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Last van je polsen? Ik zou eerst eens met een huisarts praten :)
Pagina: 1