Hoi Tweakeraars,
Een vrij simpele vraag. Ik heb een paar weken geleden mijn videokaart (Ati radeon HD4850 1gb) opgeblazen. Nu wilde ik eigenlijk een hele nieuwe pc aan gaan schaffen maar wegens de huidige financiële situatie zou de kans op een goede pc erg klein worden.
Ik vraag mij dan ook af wat er gebeurt als ik nu een nieuwe videokaart in mijn huidige computer stop (en dan ook een ssd'tje er bij om de snelheid wat te verhogen).
De specificaties van mijn huidige systeem:
Intel Q8200
4 GB intern geheugen
1TB 7200 rpm harde schijf van Samsung
450 Watt voeding
Raden jullie dit aan, of om toch voor een compleet low-budget systeem te gaan?
Bij voorbaat dank voor alle reacties!!
Wat foto's:

Excuses voor de wat onscherpe foto's, bij kunstlicht is het fototoestel niet zo goed.
Een vrij simpele vraag. Ik heb een paar weken geleden mijn videokaart (Ati radeon HD4850 1gb) opgeblazen. Nu wilde ik eigenlijk een hele nieuwe pc aan gaan schaffen maar wegens de huidige financiële situatie zou de kans op een goede pc erg klein worden.
Ik vraag mij dan ook af wat er gebeurt als ik nu een nieuwe videokaart in mijn huidige computer stop (en dan ook een ssd'tje er bij om de snelheid wat te verhogen).
De specificaties van mijn huidige systeem:
Intel Q8200
4 GB intern geheugen
1TB 7200 rpm harde schijf van Samsung
450 Watt voeding
Raden jullie dit aan, of om toch voor een compleet low-budget systeem te gaan?
Bij voorbaat dank voor alle reacties!!
Wat foto's:

Excuses voor de wat onscherpe foto's, bij kunstlicht is het fototoestel niet zo goed.
[ Voor 35% gewijzigd door steef2 op 05-03-2014 19:56 . Reden: Foto's toegevoegd van o.a. de voeding ]