microfoon is erg zacht

Pagina: 1
Acties:

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 21:49
Hallo,

Ik heb sinds vandaag Philips LFH9171 Microfoon. Het idee was om deze in mijn G110 toetsenbord te doen, zodat ik geen grote en onhandige externe microfoon hoef te gebruiken. Lekker compact was het idee, maar toen ik via skype de microfoon ging testen kwam er geen tot nauwelijks geluid uit. Ook in windows bij "opnameapparaten" ging het balkje niet ophoog (enkel als ik op de microfoon tik).

Voorheen had ik mijn oude headset op mijn bureau liggen waarvan ik de microfoon gebruikte en dat werkt prima. Oftewel ligt het nu aan de microfoon? of is het via windows instellingen/extern programma'tje werkend te krijgen? Ik heb zitten zoeken op internet en in de instellingen, maar niks werkt nog.

Bij microfoon eigenschappen heb ik bij de tab niveau's het balkje "microfoon" al op maximaal gezet. Ik lees ook veel over een +20db instelling, maar die heb ik nog niet kunnen vinden. Ik heb de microfoon pas 1 dag, dus terug sturen is eventueel mogelijk. Liever heb ik natuurlijk dat het wel gaat werken. Ik hoop dat jullie wat tips hebben.

Verwijderd

Wat heb je via Google al gevonden? Zo vind ik dit: http://www.sevenforums.co...et-even-max-settings.html

• conara
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-01 21:49
Ja ik dergelijke dingen al geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik heb nog het volgende geprobeerd:

- oude microfoon (van headset) in G110 toetsenbord gedaan. Een externe usb geluidskaart (die bij de headset zat) in de usb poort gedaan en daarin het microfoontje gedaan.

Resultaat:

microfoon doet het gewoon goed. Als ik de headset er dan uit haalt doet die het niet meer. De usb geluidskaart veranderd dan vanaf: microfoon - 4 usb PnP sound device naar microfoon - logitech G330 Headset. Dit is vreemd omdat dit juist de headset is die ik eruit getrokken heb...

Uiteraard wil ik straks het liefst dat die in mijn toetsenbord zit (want dan kan ik via het toetsenbord muten), maar dit is sowieso al erg vreemd en eigenlijk werkt het alleen als me oude headset erin zit. Iemand enig idee wat dit kan veroorzaken?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige Hardware is geen dumpbak, zaken die elders op GoT besproken worden horen daar thuis. Koptelefoons zijn audioapparatuur. Daarvoor hebben we het subforum Audio & HiFi.

Move OH -> AH

Oslik blyat! Oslik!