Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PuTTY / SSH verbindingen op 1 window

Pagina: 1
Acties:

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:42
Ik heb altijd aantal SSH verbindingen openstaan. Ik vroeg mij af, bestaat er geen software, dat ik bijvoorbeeld 4 verbindingen tegelijk kan zien? Of wanneer ik er 2 open heb, dat ik ze tegelijk zie, op de helft van mijn scherm vrbinding 1 en op de andere helft verbinding 2.

EU DNS: 86.54.11.100

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
screen, tmux

• Xatom
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:55

Xatom

Polat06 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:19:
Of wanneer ik er 2 open heb, dat ik ze tegelijk zie, op de helft van mijn scherm vrbinding 1 en op de andere helft verbinding 2.
Kan je dan niet gwn het ene venster links docken en het andere venster rechts? :?

• c-nan
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:42
Voor Windows :P SSH, ik heb het niet over terminals :)

EU DNS: 86.54.11.100

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Naxiz schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 19:25:

Kan je dan niet gwn het ene venster links docken en het andere venster rechts? :?
Dat was eerlijk gezegd ook mijn gedachte. Het is zo'n elementaire functie dat Microsoft er een OS naar heeft vernoemd... Polat06, begrijpen wij het nou zo verkeerd?

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Verwijderd

http://www.mremoteng.org/
Doet vanalles in één window. SSH, VNC, RDP, enz. Gewoon met verschillende tabbladen.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik snap ook niet wat dit topic hier doet, als 't om simpel window management gaat. De standaard afmetingen van Putty tijdens een sessie zijn zelfs op een hedendaags HD scherm met meerdere tegelijk in 1 keer te zien.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1