Toon posts:

Gforce 2 MX 400 en een groot probleem (HELP)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus nu een diamond viper 550 (16 mb agp)
Ik heb een Gforce 2 mx 400 gekocht. Het is een AGP 4 kaart maar men heeft gegarandeerd dat het ook in een AGP 1 slot kan en past.
Ik de kaart erin en opgestart. Hij (de pc) herkent de kaart en installeert hem....
Dan moet ik rebooten.....en dan komt mijn windows scherm, wat vervolgens niet meer verdwijnt....:(
Ik heb alles geprobeerd... Iemand met een tip hoe ik de kaart aan de praat krijg. (De laatste drivers heb ik ook al gedownload en geprobeerd)

Verwijderd

Heb je al geprobeerd in veilige modus op te starten?

Verwijderd

Topicstarter
In veilige modus kan ik gewoon opstarten. Zonder problemen. Ook dan heb ik geprobeerd de juiste driver te installeren (detonator drivers, drivers van Nvidia zelf) iedere keer met hetzelfde resultaat. Opstarten totdat windows scherm komt...hij start gewoon door, test mijn cdspeler enz. maar blijft hangen op dat windows scherm...

ps. het is trouwens een nvidia gforce 2 mx 400....

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-08 17:05
Windows versie? Lijkt me gewoon op een of ander driverconflict.

Een effectief middel is bij altijd geweest om de zaak te formatteren en opnieuw te installeren. Wel een rotklus, maar het helpt vaak wel...

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Zeker een Chaintech 6BTM moederbord, da's een ramp met Geforce kaarten

Verwijderd

Topicstarter
Formatteren zuigt (teveel shit die ik eerst moet opbergen :)
Enneh mijn motherboard is een soyo (ook niet geweldig, ik weet het)

Verwijderd

Weet je zeker dat je bord wel Geforce's support, als er een verkeerde voltage regulator opzit, kun je het echt shaken

Verwijderd

Bij "software" in het configuratiescherm de oude drivers van je Viper 550 verwijderd?
OF:
Als je de Diamond drivers hebt gebruikt het hele Diamond gebeuren inclusief drivers gedeinstalleerd?

Verwijderd

Stuur eens een mailtje naar: support@soyo.nl
Ik heb tot december vorig jaar ook een Soyo plank gehad. Je krijgt vaak de volgende dag al een reactie terug. Soyo planken is niets mis mee. Ze timmeren vreemd genoeg sinds een jaar niet meer aan de weg in Nederland..

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-05 23:14

Paitor

rages doen :P

als je teveel moet opruimen, maak een partitie aan, en format dan alleen de c:\
Dit is wel het beste voor alles wat je doet in windows, want het lijkt alsof die oude kaart nog rondspookt.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

assign irq to vga aanstaan in je bios ?? Wellicht is de oplossing om deze te disablen...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks people voor alle hulp tot dusver.
Ik gat een aantal opties van de laatste nog even uitproberen (inclusief een mailtje naar soyo :)
En alle extra hulp is nog steeds welkom.
Mocht een van de antwoorden werken laat ik het ook nog even weten 8-)
Pagina: 1