Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

HTML / CSS background pattern

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een probleempje met een patroon wat ik over de volledige breedte wil laten lopen.
Het 'section' gedeelte heeft een patroon als achtergrond.
Maar zodra ik het 'article' een bepaalde width meegeef gaat het patroon ook nog maar tot daar en dus niet meer over de volledige breedte.

Weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt!
Lotte

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:12
Zet om de article dan een 100% breed element en geef die dan de achtergrond mee. Tenminste als je vraag niet ingewikkelder is.

Kan je wat voorbeeldcode geven zodat we beter zien waar het om gaat, of een linkje naar de plek waar het fout gaat? Zet iig bij posten van de code dit tussen [ code=codetaal] en [/code] tags, zodat het ook leesbaar is. Bijv:
[ code=html]<html>
<body>
</body>
</html>
[/code]

Geeft dit resultaat:
HTML:
1
2
3
4
<html>
<body>
</body>
</html>

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
Is je article element toevallig gefloat? Verder wat jbdeiman zegt, zonder relevante code kunnen we je niet helpen.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ja dat klopt er zitten 2 artikelen in en die zijn gefloat.
Ik zal straks even de codes toevoegen.

• FotW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 24-10 13:17
Door het floaten heeft je section dan geen hoogte meer, als je hier een overflow: hidden; op zet is je probleem waarschijnlijk opgelost. Anders moet je met clearfixes gaan werken en daar kun je hier in andere topics wel genoeg over terugvinden.