Hoe krijg ik mijn Siemens C35 open? Ik wil er graag blauwe ledjes in zetten. Ik weet dat het erg gevaarlijk is en dat het frontje kapot kan gaan, maar het is de beste niet meer dus... boeit niet
Ik heb wel 's op een nieuwsgroep gelezen dat die C35's heel lastig zelf open te krijgen zijn. Het kan zijn dat je op een bepaalde plek moet knijpen in de behuizing om iets te ontgrendelen, maar je moet 'm in ieder geval niet tussen een bankschroef kraken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Je moet een brede schroevendraaier tussen de 2 covers zetten, en vervolgens de schroevendraaier een kwartslag draaien.
Let op, het is een kliksysteem, dus dicht = dicht en kan dus niet meer open. De pinnetjes breken af, en je moet op zoek naar een nieuwe cover (die meestal slechter zijn dan de originele)
Let op, het is een kliksysteem, dus dicht = dicht en kan dus niet meer open. De pinnetjes breken af, en je moet op zoek naar een nieuwe cover (die meestal slechter zijn dan de originele)
Verwijderd
tis flink breekwerk dat kan ik je wel zeggen heb mijn originele frontje hier liggen die krijg je echt heel moeilijk uitmekaar als je denkt dat het je niet lukt laat het dan bij een bedrijf doen
Pagina: 1