Dag iedereen,
Ik ben voor het werk bezig met een CTF test. De laatste javascript obfuscation bezorgt me nog net geen slapeloze nachten. Het lijkt op iets wat op BlackHat DC 2011 voorbij kwam als "XSS Street-Fight".
Het bevat een alert(), maar meer heb ik er nog niet weten uit halen.
Ik zou al blij zijn met een identificatie van de techniek zodat ik daar verder op kan gaan. Dus gaarne uw hulp
Ik ben voor het werk bezig met een CTF test. De laatste javascript obfuscation bezorgt me nog net geen slapeloze nachten. Het lijkt op iets wat op BlackHat DC 2011 voorbij kwam als "XSS Street-Fight".
Het bevat een alert(), maar meer heb ik er nog niet weten uit halen.
Ik zou al blij zijn met een identificatie van de techniek zodat ik daar verder op kan gaan. Dus gaarne uw hulp
JavaScript:
1
2
3
| <script> $=~[];$={___:++$,$$$$:(![]+"")[$],__$:++$,$_$_:(![]+"")[$],_$_:++$,$_$$:({}+"")[$],$$_$:($[$]+"")[$],_$$:++$,$$$_:(!""+"")[$],$__:++$,$_$:++$,$$__:({}+"")[$],$$_:++$,$$$:++$,$___:++$,$__$:++$};$.$_=($.$_=$+"")[$.$_$]+($._$=$.$_[$.__$])+($.$$=($.$+"")[$.__$])+((!$)+"")[$._$$]+($.__=$.$_[$.$$_])+($.$=(!""+"")[$.__$])+($._=(!""+"")[$._$_])+$.$_[$.$_$]+$.__+$._$+$.$;$.$$=$.$+(!""+"")[$._$$]+$.__+$._+$.$+$.$$;$.$=($.___)[$.$_][$.$_];$.$($.$($.$$+"\""+"\\"+$.__$+$.$$_+$.$$_+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"\\"+$.$__+$.___+$.$_$_+"=\\"+$.$__+$.___+"\\\"\\"+$.__$+$.__$+$.$__+$._$+$._$+"\\"+$.__$+$.$_$+$._$$+"\\"+$.$__+$.___+$.$_$_+$.__+"\\"+$.$__+$.___+$.__+"\\"+$.__$+$.$_$+$.___+$.$$$_+"\\"+$.$__+$.___+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+$._$+$._+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+$.$$__+$.$$$_+"\\"+$.$__+$.___+$._$+$.$$$$+"\\"+$.$__+$.___+$.__+"\\"+$.__$+$.$_$+$.___+"\\"+$.__$+$.$_$+$.__$+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+"\\"+$.$__+$.___+"\\"+$.__$+$.$$_+$.$$$+$.$$$_+$.$_$$+"\\"+$.__$+$.$$_+$.___+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$__+$.$$$+$.$$$_+"\\"+$.$__+$.___+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$_$+$.$$_+$.$$_$+"\\"+$.$__+$.___+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+$.$$$_+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+$.$$__+"\\"+$.__$+$.$_$+$.___+"\\"+$.$__+$.___+$.$$$$+$._$+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"\\"+$.$__+$.___+$.__+"\\"+$.__$+$.$_$+$.___+$.$$$_+"\\"+$.$__+$.___+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$_$+$.$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+"\\"+$.__$+$.$$_+$.$$$+$.$$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"!\\\";\\"+$.__$+$._$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$.$$_+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"\\"+$.$__+$.___+$.__+"\\"+$.__$+$.$_$+$.___+$.$$$_+"_"+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$_$+$.$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+"\\"+$.__$+$.$$_+$.$$$+$.$$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"\\"+$.$__+$.___+"=\\"+$.$__+$.___+"\\\"\\"+$.__$+$._$_+$.$__+"\\"+$.__$+$.$_$+$.___+$.$$$_+"\\"+$.$__+$.___+$.$_$_+"\\"+$.__$+$.$_$+$.$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+"\\"+$.__$+$.$$_+$.$$$+$.$$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"\\"+$.$__+$.___+"\\"+$.__$+$.$_$+$.__$+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$$+"\\"+$.$__+$.___+"\\"+$.__$+$.__$+$._$_+"\\"+$.__$+$.___+$.__$+"\\"+$.__$+$._$_+$.$$_+"\\"+$.__$+$.___+$.__$+"\\"+$.__$+$._$_+$._$$+"\\"+$.__$+$.___+$._$$+"\\"+$.__$+$._$_+$._$_+"\\"+$.__$+$.__$+$.__$+"\\"+$.__$+$._$_+$.___+"\\"+$.__$+$._$_+$.$__+"_\\"+$.__$+$.___+$.$$_+"\\"+$.__$+$._$_+$.$_$+"\\"+$.__$+$.__$+$.$$_+"\\\";\\"+$.__$+$._$_+$.$$_$+$._$+$.$$__+$._+"\\"+$.__$+$.$_$+$.$_$+$.$$$_+"\\"+$.__$+$.$_$+$.$$_+$.__+".\\"+$.__$+$.$$_+$.$$$+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+"\\"+$.__$+$.$_$+$.__$+$.__+$.$$$_+"("+$.$_$_+");\\"+$.__$+$._$_+$.$_$_+(![]+"")[$._$_]+$.$$$_+"\\"+$.__$+$.$$_+$._$_+$.__+"("+$.$_$_+");"+"\"")())(); </script> |