Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:55
Hoi Tweakers,

Ik heb gisteren goedkoop mijn scherm (glasplaat) laten fixen helaas kwam dit natuurlijk zonder garantie, goedkoop is duurkoop :(

Als ik de telefoon unlock geeft hij heel even een snelle flits maar direct wel zwart beeld verder doet alles het goed touchscreen werkt goed dit hoor ik aan de water effecten op de background.

Middelste fysieke knop werkt wel maar de 2 touchscreen knoppen ernaast werken volgens mij niet het licht brand ieder geval niet op.

Mijn vraag is wat is er precies aan de hand?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Ik mis nogal wat eigen inzet en initiatief.

• xeoMe
RoD schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:50:
Wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen? Ik mis nogal wat eigen inzet en initiatief.
Hele telefoon net open gemaakt kijken of er losse contacten of aansluitingen waren maar dit was helaas niet het geval.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
teruggaan, gevalletje gesloopt bij reparatie, mag hij oplossen lijkt me.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• xeoMe
reyals schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 12:30:
teruggaan, gevalletje gesloopt bij reparatie, mag hij oplossen lijkt me.
Gaat hem niet worden, prijs was laag omdat hij ook geen garantie geeft, teruggaan heeft dus geen zin er zit een nieuw glasplaatje op hiervoor heb ik dus niet betaald.