Server 2008R2 + WDS:
Weet iemand misschien of het mogelijk is om met WDS per installatie image de schijfindeling aan te geven/te bepalen?
Voorbeeldkwestie:
Er is toch maar 1 WDSclientunattend.xml antwoordbestand mogelijk per cpu-architectuur?
x86-32(i386), x86-64(amd64), of IA-64
afhankelijk van welke boot image er wordt geladen wordt het betreffende antwoordbestand meegestuurd en verwerkt.
Ik doel hier niet op autounattend.xml antwoordbestanden voor een install image, want voor de autounattend.xml antwoordbestanden kan ik naar mijn weten géén "InstallTo" en "DiskConfiguration" pass toepassen, zogezegd.
Weet iemand misschien of het mogelijk is om met WDS per installatie image de schijfindeling aan te geven/te bepalen?
Voorbeeldkwestie:
- De ene install image moet bij uitrollen de bestaande schijfindeling behouden
en partitie ID 4 formatteren en daarna op partitie ID 4 uitgerold/geinstalleerd worden. - Een andere install image moet bij het uitrollen gewoon de bestaande schijfindeling verwijderen
en vervolgens 2 partities aanmaken en dan de betreffende image uitrollen naar partititie ID 1 (ID 0 is system reserved partitie zonder schijfletter) - Weer een andere install image moet bij het uitrollen de bestaande schijfindeling behouden
en partitie ID 2 formatteren en daarna op partitie ID 2 uitgerold/geinstalleerd worden.
Er is toch maar 1 WDSclientunattend.xml antwoordbestand mogelijk per cpu-architectuur?
x86-32(i386), x86-64(amd64), of IA-64
afhankelijk van welke boot image er wordt geladen wordt het betreffende antwoordbestand meegestuurd en verwerkt.
Ik doel hier niet op autounattend.xml antwoordbestanden voor een install image, want voor de autounattend.xml antwoordbestanden kan ik naar mijn weten géén "InstallTo" en "DiskConfiguration" pass toepassen, zogezegd.
[ Voor 5% gewijzigd door PaulX op 05-03-2014 11:08 ]
ASRock Z97 Extreme6, Intel Core i7-4790S, G.Skill 16GB DDR3-1866, Samsung 950 Pro 256GB m.2 SSD (GPT, Bootdrive)