Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik heb sinds 1,5 jaar een HTC one X, alleen heb is als vele last van het bekende wifi probleem. Het is gewoon bijzonder zwak en als ik de achterkant indruk wordt het ineens beter. Nu heb ik op youtube filmpjes zitten zoeken over hoe ik het het beste kan oplossen. Hier wordt het gebruik van aluminium folie op de wifi ontvanger als oplossing gegeven. Hebben jullie hier ervaring mee? Wat is jullie mee/tegen gevallen tijdens de reparatie? Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt!

• 4WardNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-11 13:35
Als je het toestel 1,5 jaar hebt, waarom laat je hem dan niet gewoon repareren onder garantie? :p

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10 12:31
dit zijn idd garantie kwesties. er is allang een officiele fix voor beschikbaar en zal bij het juiste reparatie bedrijf dan ook uitgevoerd worden. zo behoud je garantie en weet je zeker dat het slaagt. wel even goed backupen want het toestel wordt leeg geflashed om een garantie claim te verzegellen.

Verwijderd

je kunt hem terugsturen, of gaan solderen, alu folie is een oplossing die maar een paar weken helpt

zie mijn ervaring op:

http://forum.xda-develope...p?p=30247979#post30247979

http://forum.xda-develope...p?p=32786602#post32786602

Verwijderd

Ik heb mijn toestel opgesuurd naar HTC en deze hebben het toen gerepareerd maar als ik de ontvangst vergelijk met een veel ouder toestel die ik voor mijn werk heb (samsung S1) dan moet ik concluderen dat het toestel gewoon achterblijft bij de Samsung S1.

Ook heb ik het toestel al 5 keer terug gestuurd in 1,5 jaar.
De laaste keer hebben ze het toestel omgeruild, tegen een ander gebuikt toestel.
Maar ook dit toestel geeft weer probelemen, een sensor die niet goed is en en gele vlekken in mijn scherm.

Wederom contact opgenomen met HTC dat ik ander toestel wil, HTC ging hiermee akkoord maar moest ik weer mijn toestel laten ophalen en weer een minmaal een week wachten. Heb toen aangeven dat ik het toestel moet aan de deur wil ruilen. HTC is hier niet mee akkoord gegaan. Voor mij hoeft het al niet meer.
Beloof HTC een ding ik zal i en zoveel mogelijk mensen doorgeven om dan ook nooit een HTC te nemen wat een :( :( :( :( :( :( slecht merk is dit zeg.

Nooit meer een HTC voor mij