Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
            Ik gebruik dagelijks de Podcast app met mijn 5s op 7.0.6 maar heb perfect geluid? Merk geen hoorbaar verschil tov radio of mp3. Stream naar een Pioneer 930bt.

Mijn boefje is liev!
            Ik wil ook nog een keer een iPhone van een collega charteren om daarmee te testen. Het klinkt namelijk vergelijkbaar als wanneer een koptelefoon er niet helemaal lekker in zit, dus het zou best een slechte verbinding op de PCB kunnen zijn met de bluetooth chip.
Het verschil tussen afspelen over de jack en bluetooh is alleen echt bizar groot. Je hoeft geen audiofiel te zijn om te horen dat het over bluetooth niet goed gaat.
Ik weet dat de door mij gebruikte Dice Mediabridge het probleem niet zou mogen zijn. Via m'n andere (android) telefoon heb ik wel perfect geluid en de Dice geldt als één van de betere BT-interfaces voor de iPhone.
                    Het verschil tussen afspelen over de jack en bluetooh is alleen echt bizar groot. Je hoeft geen audiofiel te zijn om te horen dat het over bluetooth niet goed gaat.
Ik weet dat de door mij gebruikte Dice Mediabridge het probleem niet zou mogen zijn. Via m'n andere (android) telefoon heb ik wel perfect geluid en de Dice geldt als één van de betere BT-interfaces voor de iPhone.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
:fill(white):strip_exif()/i/1347476521.jpeg?f=thumbmini)
:strip_exif()/u/26131/Calvin.gif?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/55627/cedric1.jpg?f=community)