Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

schaling van achtergrond met dynamische objecten in c# in ie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer een achtergrond te schalen dmv het venster van ie te verkleinen. Op deze achtergrond plaats ik verschillende objecten, welke dynamisch mee verschaald dienen te gaan worden. Voordat ik mijn code weergeef, ben ik benieuwd met welke methode je dit zou kunnen doen.

Een object is in dit geval een ingetekend vlak, welke in de hoogte en breedte met het venster van ie (en dus ook de bijbehorende achtergrond) verkleind en vergroot zou moeten worden.
Kan iemand me helpen?
Dit alles doe ik met [c#]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Welke methode had je zelf in gedachten? En wat heb je zelf nu al bedacht en geprobeerd? Ons vragen om dingen maar zelf geen informatie geven over wat je zelf al hebt gedaan is nu net niet de bedoeling hier ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Creepy op 05-03-2014 08:30 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• STW
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-11 19:11

STW

Moridin

Het ligt er heel erg aan in welke UI omgeving je dit voor elkaar probeert te kriigen, winforms, WPF met XAML WPF met C#?

It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit.