Toon posts:

S35i Toestelcode

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hehe :P ik heb wat doms gedaan ;)
3 keer foute toestelcode, was er van overtuigd dat hij 't zelfde was als de pin code, maar ja :'(
Nu is de vraag.. kan ik die toestelcode met 'n standaard unlock programma resetten ?
of moet ik 'r nieuwe firmware op flashen, zou dat helpen ? :)
of moet ik gewoon wachten tot maandag en dan siemens duitsland bellen, 48 uur wachten, en dan nogmaals bellen om unlock code te krijgen ? :)

het probleem is namelijk dat ik 'm morgen aan iemand zou verkopen, daarom probeerde ik toestelcode ook op 0000 of iets dergelijks te zetten :)

Verwijderd

Topicstarter
isser echt niemand die dah weet ? :'( :)

Verwijderd

pukcode :?

Verwijderd

Op zaterdag 09 juni 2001 01:04 schreef -=] T_E_O [=- het volgende:
isser echt niemand die dah weet ? :'( :)
omhoog kicken is irri.. je moet het met je puckcode proberen

Verwijderd

Topicstarter
ik weet dat 't irri is ja, maar anders wordt 'ie nooit gelezen he.
met PUK code lukt 't niet, want tis dus niet de pin code die 3x fout is gegaan maar de TOESTEL code :'(

Verwijderd

Poeh.. dan weet ik het ook niet, misschien toch maar ff langs de winkel dan.

Verwijderd

Topicstarter
hehe, ben ik weer :)
heb nu in ieder geval via een kabel m'n "Alleen deze SIM" optie uitgekregen, dus kan 'm in principe verkopen, alleen kan diegene dan niet bv. beperkingen instellen mbt. welke telefoonnummers gebeld mogen worden enzo, omdat ook hiervoor de toestelcode nodig is :)
weet iemand toevallig software (aangezien ik nu werkend kabeltje heb) om die blokkering van de toestelcode op te heffen ? Dus zeg maar 'n soort PUK code maar dan niet voor PIN maar voor toestelcode :)
Toestelcode staat ook wel bekend als: Phone code, phone lock, unit code.
Ik hoef dus geen simlock verwijderaar, bovendien zal vragen daarnaar wel illegaal zijn, maar een toestelcodeblokkeringverwijderaar (ja, leuk voor scrabble :P ), ofzo.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
up

Nothing to see here

Verwijderd

Op donderdag 27 september 2001 10:49 schreef bas_konings het volgende:
up
waarom kick je m nou zonder reden omhoog :? erg irri

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op donderdag 27 september 2001 10:49 schreef bas_konings het volgende:
up
Als je een oud topic met een goede rede (een nuttige aanvulling oid.) omhoogschopt dan mag dat uiteraard, maar zonder enige rede wordt niet gewaardeerd.

Dat levert je in dit geval een waarschuwing op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.