Hallo mensen,
Ik ga de volgende onderdelen halen:
Ik wil dus heel graag de gpu met waterkoeling, maar ik weet bij god niet hoe dit moet, ik weet wel hoe ik doe waterkoelblok op de gpu krijg, maar ik weet niet hoe verder..
Ik weet dat ik een radiator en een pomp nodig heb, maar ik weet weer niet welke.. Ik weet ook niet welke soort "buizen" ik moet kopen, en welke fittingen etc..
Kan iemand mij misschien aub, eens heeeel goed uitleggen hoe je doet watermolen op een gpu? Want zie niet echt reviews online die helemaal alles haarfijn uitlegt.
of kunnen jullie misschien, de onderdelen posten die ik nodig heb, en welke geschikt zijn voor mijn setup?
Als 2e had ik nog een vraagje:
Aan welke koeling geven jullie de voorkeur?( ik weet dat dit voor mijn cpu is)
Over de Intel is wat minder bekend.
Ik ga de volgende onderdelen halen:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI Radeon R9 290 Gaming 4G | € 383,50 | € 383,50 |
1 | EK Waterblocks EK-FC R9-290X - Nickel | € 92,10 | € 92,10 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 475,60 |
Ik wil dus heel graag de gpu met waterkoeling, maar ik weet bij god niet hoe dit moet, ik weet wel hoe ik doe waterkoelblok op de gpu krijg, maar ik weet niet hoe verder..
Ik weet dat ik een radiator en een pomp nodig heb, maar ik weet weer niet welke.. Ik weet ook niet welke soort "buizen" ik moet kopen, en welke fittingen etc..
Kan iemand mij misschien aub, eens heeeel goed uitleggen hoe je doet watermolen op een gpu? Want zie niet echt reviews online die helemaal alles haarfijn uitlegt.
of kunnen jullie misschien, de onderdelen posten die ik nodig heb, en welke geschikt zijn voor mijn setup?
Als 2e had ik nog een vraagje:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Corsair Hydro H80i | € 79,99 | € 79,99 |
1 | Intel Liquid Cooling Solution TS13X | € 69,95 | € 69,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 149,94 |
Aan welke koeling geven jullie de voorkeur?( ik weet dat dit voor mijn cpu is)
Over de Intel is wat minder bekend.