Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-08 12:56
Zoals jullie weten is er de laatste maanden veel commotie rond 'Snowden en de NSA'. Dit word dan ook behandeld op 'EUROPOLIS' (http://www.eyp-europolis.be/nl/), een versie van het Europees parlement voor de jeugd. Het is een activiteit waaraan 10 scholen kunnen meedoen op volledig vrijwillige basis van zowel de lln als de school. Het gaat dan ook echt door in het Europese parlement in Brussel. Aangezien ik vaak lees dat tweakers vinden dat de EU niet naar hun (zij die er dagelijks meebezig zijn) luistert wou ik hun hiermee een luisterend oor bieden. Want de ideeën die geformuleerd worden op EUROPOLIS gaan eventueel ook door naar de EU-commisie.

Ik zou dan ook aan jullie willen vragen wat is jullie mening hierover, wat zou EU hieraan moeten doen, etc. Als jullie voorstellen kunnen we hier al over debatteren want ik vind dat onze belangen moet behartigd worden op EU niveau.

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
Subtiele kick

Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je al eens in NSA afluisterpraktijken gekeken?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kridri
Ik heb deze gelezen. Maar hier staat veelal hetzelfde in. Ik zou liever willen zien hoe de tweakers de Europese IT zouden willen zien. Dus concrete voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Kridri schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 11:08:
[...]

Ik heb deze gelezen. Maar hier staat veelal hetzelfde in. Ik zou liever willen zien hoe de tweakers de Europese IT zouden willen zien. Dus concrete voorstellen.
Interessante insteek, maar wat mij betreft onvoldoende om een separaat NSA-topic voor op te tuigen.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Dit topic is gesloten.