Toon posts:

Gamecomputer advies/vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben door een vriend hier gestuurd omdat ik graag een gamecomputer wil kopen maar hier geen verstand van heb. Ik heb het beleid gelezen en hier staat t volgorde van de dingen die erin moesten staan:
-Ik wil vooral gaan gamen met mijn pc en natuurlijk gewoon gebruik van internet.
- Het systeem heeft geen max of minimum omdat ik gewoon kan sparen totdat ik het heb
-ik heb geen onderdelen die ik mee wil nemen in mijn nieuwe pc
- ik heb geen verstand van pc dus wat ik nodig heb zou ik niet weten en daar hoopte ik juist jullie grote verstand te kunnen gebruiken maar ik weet dat een grote grafische kaart/moederbord/harde schijf en processor nodig zal hebben maar jullie weten hier meer van dan ik dus ik hoop jullie mening en tips te kunnen horen hierover.
-ik heb geen merk voorkeur want ik heb zoals ik al zei geen verstand van pc's
- ik heb geen wensen of voorkeuren maar led lampen in me pc zou vet zijn maar dit is totaal geen must have of wattan ook is gewoon wat vets wat dan toevallig erbij zit
- ik heb begrepen dat overklokken sneller maken betekend maar ik zal niet weten hoe dus ik zal dat ook hoogverschijnlijk niet gebruiken.

Ik hoop dat ik genoeg info heb gegeven en dat jullie hierop gewoon kunnen reageren en me advies kan geven.
Bedankt alvast
Gr. Mbtkiller

• moh.moh
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Niet gaan overklokken en de Best Buy guide bekijken en de daar bijbehorende fora, dan kan je weer terugkomen met jouw set up die misschien nog een beetje aangepast moet worden...

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

Tip: neem de voorgeconfigureerde en uitgeplozen game PC als basis:
http://tweakers.net/galle...wcollection&baseId=558298

d:)b :henk d:)b

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt alvast voor die best buy guide dat helpt me al erg.

MrJayMan klopt het dat ik bij een inventaris kom? ( Ben nogal nieuw op deze site haha)

Verwijderd

Topicstarter
En kennen jullie misschien een bedrijf is pc's in mekaar zet of is het in mekaar zetten simpeler dan het lijkt?

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:22:
[...]
MrJayMan klopt het dat ik bij een inventaris kom? ( Ben nogal nieuw op deze site haha)
ja, je kopieert de set aan onderdelen naar je inventaris. Je hebt nu meerdere setjes in je inventaris staan om mee te werken zie ik: gallery: mbtkiller
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:03:
En kennen jullie misschien een bedrijf is pc's in mekaar zet of is het in mekaar zetten simpeler dan het lijkt?
Als je klaar bent met configureren van je eigen set in de inventaris dan kan je de kosten berekenen door op Bereken te klikken.
Als je de PC wilt laten assembleren dan is het handig om de optie 'Maximum aantal winkels' op 1 te zetten en nog een keer op Bereken klikken.
Voorbeeld: http://tweakers.net/price...cts=5&maxshops=1#shoplist

[ Voor 13% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-03-2014 09:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt JayMan heb ik al iets meer informatie bedankt :D

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

succes en de ledjes niet vergeten: http://tweakers.net/categ...8sTZQh3XW_d4hgzbY2RjsY4wX

[ Voor 5% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-03-2014 18:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
Kan je misschien tips geven op mijn nieuwste selectie?

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 16:28 ]

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 16:01:
Kan je misschien tips geven op mijn nieuwste selectie?
crossfire gaan is voor een AMD game-PC een hele vette upgrade.
Mits budget, moederbord en voeding dat aan kan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Denk jij dat het moederbord en voeding het aankan?

• JJ Le Funk
  • Niet online

JJ Le Funk

Verwijderd schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:15:
Denk jij dat het moederbord en voeding het aankan?
het beste duik je in de specificaties van het moederbord dat je op het oog hebt. Zie ook CAA beleid punt 3 ;) over de juiste voeding bestaan al aardig wat topics: http://gathering.tweakers...123&keyword=welke+voeding maar dan heb je heel wat door te spitten.

Probeer anders ns een online calculator om te bepalen waar de voeding van jouw config aan moet voldoen: http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp

[ Voor 18% gewijzigd door JJ Le Funk op 05-03-2014 22:57 . Reden: psu calc ]

Verwijderd

Topicstarter
700 Watt Cooler Master voeding
Intel® Core™ i5 4430 3.00 ghz
Standaard koeling
MSI B85-G43 Gaming
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander
AMD Radeon HD7790 1GB + ...
51-in-1 Cardreader
1Gbit netwerkkaart

Ik heb dit op een website samengesteld. Zijn er dingen te slecht of juist te overpowered zodat ik t geld kan besparen om t te verminderen

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:49

Bolletje

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies, dus naar DAA.

Zie Handleiding Pricewatch voor hoe je een mooi lijstje kan maken met je componenten. Dat is overzichtelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik maar deze samenstelling was op een andere site gemaakt..

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-04 23:33
Als het voor gamen is heb je eigenlijk een dikke cpu en een graka die dan weer om te huilen is.

Het kan dat ik er overheen heb gelezen, maar wat is je budget? Das misschien wel het belangrijkst van alles om te weten, naast wat je ermee wilt doen en/of je iets wilt meenemen/al hebt uit een vorig systeem.

@ lijstje, maak er een paar hier op Tweakers. Je kan dan ook shops vergelijken met de prijs, als je het bij een winkel doet dan ga je mss onnodig duur. Plus wij kunnen niet ff snel een andere setup voor je maken.

[ Voor 26% gewijzigd door Aardwolf op 08-03-2014 02:27 ]

Pagina: 1