Waar goedkoopste Apple MacBook kopen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTobias
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-03 14:37
Beste

Ik ben al een week opzoek naar een nieuwe laptop en dacht eerst aan de MacBook pro retina 13inch. Ben toen eens naar switch gewandeld en is bekeken maar vond toch het scherm veel te klein en aangezien de 15inch bij switch 2029 euro daar ging wel nog een studentenkorting vanaf. Maar dan zat ik nog boven mijn budget

Vandaag dacht ik ga eens naar de media markt om eens te kijken en ik zag daar de zelfde MacBook pro retina 15inch staan voor 1829 euro.

Volgende vraag als ik nu zeg aan de mediamarkt medewerker dat ik bij switch korting krijg van 6% zou ik die dan ook kunnen krijgen bij de media markt ?

Ben nogal een verlegen type dus dacht ga het eerst hier even vragen.

Grz. Tobias

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nanoChip
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 20:24
Wie niet waagt, wie niet wint ;)

Verder heeft centralpoint momenteel de mega Apple actie. Een MacBook Pro Retina 15" voor 1813 euro.

Als student kan je natuurlijk ook altijd shoppen op de edu store van Apple!

Let op, de actie van centralpoint is t/m 6 maart.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:06

JJ93

Error 418

Let wel op dat je een rMBP 15" koopt met een Haswell processor en Intel 5200 graphics. Als je ergens een rMBP voor een lagere prijs ziet kan het zo maar zijn dat het gaat om de Ivy Bridge generatie met Intel 4000 graphics en een 650M dedicated videokaart.

Tenzij het je niks uit maakt natuurlijk. Maar ondere andere de accuduur van de Haswell editie is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:59
Mijn laatste 2 MacBooks gekocht via Electronic King op ebay. Goedkoper ga je ze niet vinden. Let er wel op dat je er een kiest met 'UK dispatch' om importheffingen te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:22
nanoChip schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:33:

Verder heeft centralpoint momenteel de mega Apple actie. Een MacBook Pro Retina 15" voor 1813 euro.

Succes!
Zodra ik zelf een Macbook ga kopen wanneer ik student ben, is Studywise voor mij de beste oplossing. De ME294N/A is daar het goedkoopst van de Nederlandse winkels... Dus misschien is dat dan ook wel met de Macbook waar hier om wordt gevraagd. Maar dan moet je natuurlijk wel student zijn, of het via een student kunnen bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je bij de Media Markt aangeeft student te zijn en je kunt dat bewijzen, krijg je normaliter ook 6% korting.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jomaikke
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12:22
Datafeest schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:44:
Als je bij de Media Markt aangeeft student te zijn en je kunt dat bewijzen, krijg je normaliter ook 6% korting.
Had je dat dan ook kunnen combineren met die 21% BTW actie...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10-09 08:20

Hoite

Goed verhaal

Jomaikke schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 08:35:
[...]

Had je dat dan ook kunnen combineren met die 21% BTW actie...?
Nee.

edit: Alle linkjes naar de algemene voorwaarden zijn stuk, kan geen bron meer vinden. (http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/btw-voorwaarden.html)

[ Voor 29% gewijzigd door Hoite op 05-03-2014 09:08 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:55

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

https://leapp.nl/

las ik ooit over in de krnt vandaar dat ik ze kende. ;)

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTobias
JJ93 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:39:
Let wel op dat je een rMBP 15" koopt met een Haswell processor en Intel 5200 graphics. Als je ergens een rMBP voor een lagere prijs ziet kan het zo maar zijn dat het gaat om de Ivy Bridge generatie met Intel 4000 graphics en een 650M dedicated videokaart.

Tenzij het je niks uit maakt natuurlijk. Maar ondere andere de accuduur van de Haswell editie is een stuk beter.
die rMBP 15'' met hasswell processor en intel 5200 graphics is toch de retina versie ?
plaats hieronder de link die dat in de media markt staat

http://www.mediamarkt.be/...9,1042247.html?langId=-17

dat is toch precies de zelfde als die van in de apple store ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
@HanG-BuiK-ZwijN
Ik mag hopen dat je die URL niet serieus meent...? De prijzen die ze daar vragen zijn echt bij het idiote af. De ideale plek voor hersenloze mensen die nu eenmaal graag een laptop met een appeltje erop willen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ93
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:06

JJ93

Error 418

MrTobias schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 18:55:
[...]

die rMBP 15'' met hasswell processor en intel 5200 graphics is toch de retina versie ?
plaats hieronder de link die dat in de media markt staat

http://www.mediamarkt.be/...9,1042247.html?langId=-17

dat is toch precies de zelfde als die van in de apple store ?
Er zijn twee generaties Retina MacBooks nu. Maar dat is inderdaad de nieuwste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cageman
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-07 17:50
Voor zover ik het weet (ik werk in een computerwinkel), kunnen winkels niet de officiële studentenkorting van Apple geven, tenzij het premium resellers zijn, zoals iCentre, iAm Store, A-Mac etc. Dat doen wij ook niet, en als MediaMarkt dat wel doet, is dat volgens mij gewoon meebuigen in prijs om de goedkoopste te zijn. Uit eigen portemonnee dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkvanS
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 06-03-2014
Eind januari tijdens de "BTW"aktie de 15" gekocht voor € 1653 en het was de nieuwste uitvoering.
Ook te controleren alleen deze versie heeft wifi ac aan boord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdven
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-06 15:19

pvdven

Testen maar.....

nanoChip schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:33:

Succes!
Bedankt voor de tip. _/-\o_ Gelijk even een MacBook Pro 13" Retina besteld. :)

 MacBook Pro 13" Retina (late 2013) |  iPhone Xs Max 256GB Gold |  iPad Air 2019 WiFi 64GB Silver |  Watch Series 3 Silver |  Apple TV 4K & HD | Synology DS213+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTobias
Jezus..
Kijk vandaag terug op de mediamarkt site hebben ze de prijs verandert naar 2029. Kun je toch even vloeken zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Dat kan je zeker. Je kan ook een paar maanden wachten. In mei heeft de MM weer een actie.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:32
pricewatch: Apple MacBook Pro 15,6" (najaar 2013) 2,0GHz 8GB 256GB

http://www.centralpoint.n...tm_campaign=tweakersclick

Bij central point hebben ze hem nog voor 1813,79 :) misschien kan je daar je voordeel mee doen ?

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LessermoldX
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09:51
jorrit91 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:23:
@HanG-BuiK-ZwijN
Ik mag hopen dat je die URL niet serieus meent...? De prijzen die ze daar vragen zijn echt bij het idiote af. De ideale plek voor hersenloze mensen die nu eenmaal graag een laptop met een appeltje erop willen...
je weet toch wel dat het gebruikte mac`s zijn? die houden hun waarde tegenover windows laptops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:01
LessermoldX schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:55:
[...]

je weet toch wel dat het gebruikte mac`s zijn? die houden hun waarde tegenover windows laptops
Waarde.. is relatief.. zeker als het Appel producten betreft.

Goedkoop and macbook should not be used in one sentence.
Snap de Apple fascination niet zo als je voor de helft van het geld een 2x betere laptop kunt krijgen.
Ok, wellicht het scherm.. soit..

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribledragon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:32
De prijzen zijn relatief hoog ten opzichte wat je er voor krijgt. Apple apparatuur houdt wel beter zijn waarde, echter dit komt door het feit dat veel mensen ook nog een tweedehands apple willen aanschaffen. Organisaties zoals genoemd in de link, kopen deze apparatuur goedkoop in om hem duur te verkopen.

Mocht je tweedehands overwegen zijn er betere opties beschikbaar als shop genoemd in de link.

(marktplaats&afhalen)
(tweakers&afhalen)

Samsung R710 Q9000 geforce 130m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:54
Bad Brains schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:00:
[...]

Waarde.. is relatief.. zeker als het Appel producten betreft.

Goedkoop and macbook should not be used in one sentence.
Snap de Apple fascination niet zo als je voor de helft van het geld een 2x betere laptop kunt krijgen.
Ok, wellicht het scherm.. soit..
Dat snapte ik eerst ook niet, totdat ik het ging gebruiken, en ik zag dat het herstellen van Apple
apparatuur meestal voor een periode van 4 jaar (soma langer) geborgd is. Dat zie je niet bij
de goedkope apparatuur waar je naar mogelijk naar verwijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12:56

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

jorrit91 schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 22:23:
@HanG-BuiK-ZwijN
Bij leapp verkopen ze refurbished apple producten. Zouden gewoon als nieuw eruit kunnen zien dus voor een iets lagere prijs.
Als je eens een mac wilt proberen is het prima, maar niet als je echt een nieuwe wilt. (of je mac is overleden en je wilt cheap even een andere hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb die van mij bij electronic king op ebay gekocht. Volledige garantie en heb dat ding al 5 jaar nu.
Scheelde 300 euro met winkelprijs toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dlare
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 23:10
Bel eens met een verkoper van de Apple-store (van Apple zelf) en vraag om korting. Dat moet je altijd even doen. Laatste 2 laptops heb ik telefonisch bij Apple besteld omdat er op dat moment geen (Nederlandse) winkel in de buurt kwam met de prijs.

En deze altijd even controleren (tenzij je nieuw-nieuw wilt):
http://www.refurb.me/nl/browse/

[ Voor 16% gewijzigd door dlare op 20-03-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:20
Studentenkortingen worden bij de Saturn/Mediamarkt alleen gegeven op de apple advies prijzen. We hebben de laagste prijs garantie. Als de prijs (advies prijs -6%) lager is dan de laagste prijs gaan we mee.

Ik weet dat meerdere Saturn filialen het 15" 2012 model voor 1499 hebben staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:28

3DDude

I void warranty's

HanG-BuiK-ZwijN schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 14:26:
https://leapp.nl/

las ik ooit over in de krnt vandaar dat ik ze kende. ;)
Das refurbished spul. (en ouder dus...)
Tenzij je daarvoor gaat.. dan zou ik er een via V&A zoeken hier op tweakers..

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Heeft iemand op dit moment nog tips voor mijn vriendin waar ze goedkoop een goeie mac book kan scoren?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jckw
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09:15
G_Dragon schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 09:03:
Heeft iemand op dit moment nog tips voor mijn vriendin waar ze goedkoop een goeie mac book kan scoren?
Vandaag bij iBood in de aanbieding:
http://www.ibood.com/nl/nl/product-specs/27529/73454/apple-macbook-512-gb.html

There are two types of people in this world: Those who can extrapolate from incomplete data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:58

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Dank u :) andere tips zijn altijd nog welkom ,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChristianBurger
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 09-08 18:12
Pagina: 1