Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

foto/video bewerking laptop gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik zoek naar een goede laptop voor vooral foto bewerkingen maar ook video.
Ik wou gewoon een macbook kopen, maar omdat die toch vrij prijzig zijn wil ik graag weten wat nou de alternatieven zijn.
en of voor dezelfde prijs als een macbook maar dan een betere prijs/kwaliteit verhouding.

Hij moet dit hoe dan ook goed en soepel aankunnen:
In design ( bewerk programma
Photoshop ( foto bewerking
sketch up ( intensief 3D programma
Ingebouwde camera
veel opslag ruimte voor foto's en andere toestanden
redelijke speakers

hij moet het het liefst soepel kunnen draaien.

Ik heb dus voor de rest nog geen idee wat voor laptop anders dan, dus hoop hierdoor een idee op te kunnen doen wat voor alternatieven er zijn en/of het ook beter kan voor dezelfde prijs.

Groetjes

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Wat had je zelf al gevonden?

Dit is trouwens een goede laptop, wordt hier vaak aangeraden. pricewatch: Asus N56VV-S4069H. De prijs/kwaliteitsverhouding van deze laptop is erg goed, je moet er alleen wel even zelf een ssd in plaatsen voor betere/snellere laadtijden. Zit ook ruim onder je budget!

Verwijderd

Topicstarter
ik weet zelf niet zo heel goed wat hij nou precies moet kunnen. en ik wou in 1e instantie een macbook, maar die is wel gewoon erg duur. en ik wil niet alleen voor de naam betalen.

Verwijderd

Voor een Windows laptop met i7 en 1080p scherm begint het vanaf 799 euro, maar dan moet je nog wel een SSD erbij kopen van iets van 110 euro en er moet plek voor zijn. Dat laatste kan ik je ook niet vertellen, dat zal je per laptop moeten bekijken of iemand moet het weten :).
http://tweakers.net/categ...itqbDhavKsAD8i_BdUrw17rDw

Deze pricewatch: Asus N550JV-CN270H wordt bijvoorbeeld vaak genoemd.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 17:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
toch bedankt! zal zelf nog wel even verder kijken hoe of wat, wil namelijk liever niet zelf nog ermee moeten knutselen. wil gewoon een laptop waar ik niks meer aan hoef toe te voegen

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Denk je naast prestaties ook aan schermkwaliteit (kleurechtheid, resolutie etc)? Toch niet geheel onbelangrijk denk ik zo.

Redelijke speakers..ook zo iets lastigs. Wat vind jij redelijk, ik ben van mening dat elke laptop crappy sound weergeeft.

[ Voor 33% gewijzigd door ToFast op 05-03-2014 17:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
natuurlijk, anders hoef ik er niet eens met foto's op bezig tee gaan

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:15

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica