Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

sinds ik een smartphone heb kan ik maar niet wennen aan het touchscreen toetsenbord, het default toetsenbord van android bevalt me totaal niet en ik ben daarom opzoek naar een betere nieuwe.
Ik heb al aardig wat rond gekeken naar verschillende toetsenborden maar ik ben echt opzoek naar een mooi clean toetsenbord, die er strak en retro (windows 8?) uitziet.
ook heb ik al rondgekeken of ik misschien zelf een toetsenbord kon programmeren, nou zijn mijn programmeer skills 0.0% en dat leek me dus ook geen optie.

mijn vraag is dus:
heeft iemand een tip voor een clean toetsenbord of een toetsenbord die je heel erg goed kan costumizen?
of is er iemand die hier aardig wat vanaf weet en mij misschien zou kunnen helpen? O-)

mvg

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:03:
hallo,

sinds ik een smartphone heb kan ik maar niet wennen aan het touchscreen toetsenbord, het default toetsenbord van android bevalt me totaal niet en ik ben daarom opzoek naar een betere nieuwe.
Ik heb al aardig wat rond gekeken naar verschillende toetsenborden maar ik ben echt opzoek naar een mooi clean toetsenbord, die er strak en retro (windows 8?) uitziet.
ook heb ik al rondgekeken of ik misschien zelf een toetsenbord kon programmeren, nou zijn mijn programmeer skills 0.0% en dat leek me dus ook geen optie.

mijn vraag is dus:
heeft iemand een tip voor een clean toetsenbord of een toetsenbord die je heel erg goed kan costumizen?
of is er iemand die hier aardig wat vanaf weet en mij misschien zou kunnen helpen? O-)

mvg
Ik denk dat je vraag het beste in dit topic past.
Google Play & Androidapps - Deel 18
http://gathering.tweakers...list_messages/1521782/140

En een vlugge zoekactie in dat topic levert diverse resultaten op. Wellicht heb je er iets aan :).
http://gathering.tweakers...r_keywords%5D=toetsenbord

Verwijderd

Ik gebruik zelf GO Keyboard

hier kan je weer andere apps bij downloaden zoals Emoji zodat je in twitter die whatsapp iconen kan posten bijvoorbeeld..

• Theelichtje
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-11 12:06
Ik gebruik zelf Flesky, erg handige gestures, en een nederlands woordenboek ;)

• Iooryz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-06 11:29

Iooryz

iooryz

Zelf ben ik een enorme fan van swiftkey, zeker de tekstvoorspelling is erg goed, en het toetsenbord is logisch ingedeeld en goed te customizen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoek aub even in het hierboven genoemde topic en eerdere delen, dan zul je ongetwijfeld iets vinden. Eventueel kun je je vraag daar ook stellen, maar vermeld er dan wel bij welke toetsenborden je al geprobeerd hebt en waarom die niet voldoen.

Deze doe ik dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.