Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Single Board Computer / System on Chip

Pagina: 1
Acties:

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 06:33

TheSec

Waarom ?

Topicstarter
Heren,

Ik ben al enige tijd opzoek naar een Single Board Computer, welke 2 netwerk aansluitingen heeft. Helaas kan ik door de bomen het bos niet helemaal meer overzien. Tevens zijn er veel verschillende Single Board Computers, zo als de rasberry pi, beaglebone etc. Helaas hebben deze maar 1 Ethernet poort.

Iemand toevallig die me een paar alternatieven kan bieden ?

Het idee is dat hij als router/gateway zal functioneren, na me router/modem. Deze zal dan via VPN connecten naar me VM in het DC. Uiteraard zou ik het over 1 netwerk poort kunnen doen maar liefste 2. Dat voelt gewoon wat prettiger :9

thx.

Niet schieten is altijd mis ;)

• S3nz
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-07-2022

S3nz

Modder in opleiding

https://www.google.nl/sea...spv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

en dan de 1e link

http://compulab.co.il/products/sbcs/sbc-fitpc2i/

[ Voor 14% gewijzigd door S3nz op 04-03-2014 18:08 ]

FX6300 4Ghz - H100i - Gigabyte GA-970A-UD3P - XFX HD 6870 - Crucial Ballistix 2x4GB - FD Core 1000 Modded (work in progress)

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Je zou een raspberry pi kunnen pakken met een extra usb-netwerk ding. Dat is vast goedkoper dan dat (wel heel mooie) bordje van S3nz :p

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:28
Waarom? Anders kom ik ook niet verder dan de eerste link die S3nz geeft.

• TheSec
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 04-10 06:33

TheSec

Waarom ?

Topicstarter
Ik voelde me al een beetje stom.. zit de halve dag te zoeken geen resultaat en dan maak je een topic en dan daarna vind je alleen maar hits :P

toch allemaal bedankt voor de input ik ga rustig even kijken 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door TheSec op 04-03-2014 19:14 ]

Niet schieten is altijd mis ;)

Pagina: 1