Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Advertentiebugje

Pagina: 1
Acties:

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:23
Hallo,

Met Opera 19.0.1326.63 (wat een nummer), wat dus de Webkitopera is, ervaar ik een bugje in de Pricewatch. Dat is op een computer met Windows 7 x64.

Het screenshot zegt hopelijk genoeg:
Afbeeldingslocatie: http://4pb.nl/troep/tweakersadbuggie.PNG

De advertentie linkt hierheen:
http://servedby.addurance...-postkantoor-addurance728

Ik heb meerdere keren moeten klikken voor ik het linkje te pakken had, aangezien Opera Next nog lang niet zulke goede ontwikkeltools had als de vorige Opera, dus ik hoop dat ik PostNL nu niet failliet heb gemaakt. Aan de andere kant dan wel weer dat Tweakers nu extra rijk is en direct de drie rackjes met inhoud kan vervangen.

Succes met het oplossen van het bugske :)
Marco.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik heb 19.0.1326.63 maar dan op Win8.1 64 bits geen enkel probleem.

Daarnaast is er een update beschikbaar naar 20.0.1387.64 en ook daar heb ik er geen last van.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• marcop23
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:23
Ik heb het nog een keer geprobeerd, ik kreeg een advertentie van Arke (geloof ik, iets met een vliegtuigje) en daar had ik er ook geen last van. Nog veel vaker F5'en en ik kreeg geen advertentie meer voorgeschoteld.

Misschien is het dus alleen met de advertentie van PostNL? Misschien hebben de devs een mogelijkheid een advertentie te forceren om te testen?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:20

crisp

Devver

Pixelated

Thanks, ik heb het doorgegeven

Intentionally left blank

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

marcop23 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:18:
Misschien is het dus alleen met de advertentie van PostNL? Misschien hebben de devs een mogelijkheid een advertentie te forceren om te testen?
Ik heb het *gelukkig* kunnen testen met die advertentie van PostNL; vandaar m'n reactie in dit topic :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.