Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lieden, ik heb een maand gratis Netflix. Mijn smart tv is er alleen niet voor geschikt. Nu wil ik een android mediaplayer kopen. Kun je op iedere android mediaplayer Netflix installeren?
Ik wil de Hi718 kopen, voorzien van android 4.2. (bij ibuygou)

Op tweakers ben ik hem tegen gekomen onder de naam point of view smarttv-500.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:40

JB

Cédric roelt!

Chromecast werkt ook ideaal en niet zo duur. Streamen vanaf je telefoon/tablet. Gebruik het op de slaapkamer (ook geen smarttv), let wel je moet een tv met USB (gevoed) hebben. Zie V&A voor verkopers.

[ Voor 13% gewijzigd door JB op 04-03-2014 14:54 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

Chromecast werkt nog niet met Nederlandse Netflix begreep ik. Inmiddels wel dus?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Een apple tv2 werkt ook, zie inderdaad VA

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

L1nt schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:17:
Chromecast werkt nog niet met Nederlandse Netflix begreep ik. Inmiddels wel dus?
Jup werkt prima.

Afbeeldingslocatie: http://www.jaconet.nl/meuk/netflix.jpg
Lip schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:19:
Een apple tv2 werkt ook, zie inderdaad VA
Kun je beter een 3 aanschaffen als je het kostentechnisch leuk wil houden ;)

[ Voor 41% gewijzigd door JB op 04-03-2014 15:23 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Idd Chromecast of bijv een wd tv play. Was 35 euro kwijt voor een nieuwe chromecast (amazon.de) en 39 voor een wd tv play (coolblue).
Daar val je je geen buil aan, hoewel de resolutie van de Chromecast hoger zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikoos
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:37
L1nt schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:17:
Van wie heb je dat dan? Dan moet je die persoon maar eens aanspreken ;-)

Werkt super alleen is de CHromecast nog niet (officieel) te krijgen in NL. Mensen roepen te snel iets zonder te weten wat er aan de hand.is.

Apple TV werkt ook alleen betaal je dan bijna 4x zovel voor hetzelfde maar elke Android stick kan dit tegenwoordig.

[ Voor 12% gewijzigd door rikoos op 04-03-2014 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:55:
Lieden, ik heb een maand gratis Netflix. Mijn smart tv is er alleen niet voor geschikt. Nu wil ik een android mediaplayer kopen. Kun je op iedere android mediaplayer Netflix installeren?
Ik wil de Hi718 kopen, voorzien van android 4.2. (bij ibuygou)

Op tweakers ben ik hem tegen gekomen onder de naam point of view smarttv-500.
Volgens mij kan je hier gewoon alle apps van android op draaien.. dus Netflix ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een android telefoon met Netflix er op. Werkt prima, maar hoe stream ik dat naar mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:36:
Ik heb een android telefoon met Netflix er op. Werkt prima, maar hoe stream ik dat naar mijn tv?
Met chromecast ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Super. Dat wilde ik weten.
Toch ook ff naar zo'n chrome stick kijken.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:35:
[...]

Volgens mij kan je hier gewoon alle apps van android op draaien.. dus Netflix ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mooi. Ga ik proberen. Thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:36:
Dit doe je door bij netflix krijg je tijdens de film rechts boven een knop. een vierkant met 3 streepjes erin. Klik erop en connect met de smartTV/AppleTV/Chromecaster/ etc die je in bezit bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Aha, nog handiger.Ik ga het proberen.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Dit doe je door bij netflix krijg je tijdens de film rechts boven een knop. een vierkant met 3 streepjes erin. Klik erop en connect met de smartTV/AppleTV/Chromecaster/ etc die je in bezit bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:44:
[...]

Uhh dit is alleen logisch voor een Chromecast... Bij mijn Apple Tv en ook bij een smart tv ga je niet streamen middels je telefoon/tablet :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een smart TV kan als het goed is screen mirroring ontvangen via je WiFi waarmee je TV geconnect is

Modum >Smart TV & mobiele telefoon

Je kan dus vanaf je mobiel je film sturen als het goed is in netflix..

Let op!

Wat voor telefoon en smart tv heb je? Ik ben namelijk net achter gekomen omdat ik een note 2 heb, kan ik Screen Mirroring aan zetten....

Dit betekent dat er een functie word aangezet die je toegang geeft om je screen te duplicaten op je TV..

Ik denk dat de S3/4 dit heeft en de Note 2/3 ook... Verder weet ik dat niet zo.. Bij mij staat het in Instellingen>verbindingen> Screen Mirroring

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:49:
[...]

Uhh dit is alleen logisch voor een Chromecast... Bij mijn Apple Tv en ook bij een smart tv ga je niet streamen middels je telefoon/tablet :+
Ik kan thuis Door op het knopje te klikken streamen naar me smart TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:50:
[...]

Ik kan thuis Door op het knopje te klikken streamen naar me smart TV
Dat heb ik dan even gemist, dat je wel kan streamen maar niet de Netflix app op de desbetreffende tv kunt installeren.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Panasonic plasma. TX-P50GT30E. Netflix kan er niet op, dat heb ik al uitgezocht.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:49:
een smart TV kan als het goed is screen mirroring ontvangen via je WiFi waarmee je TV geconnect is

Je kan dus vanaf je mobiel je film sturen als het goed is in netflix.. wat voor smart TV heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 22:14

Player1S

Probably out in the dark

rikoos schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:31:
[...]

Van wie heb je dat dan? Dan moet je die persoon maar eens aanspreken ;-)

Werkt super alleen is de CHromecast nog niet (officieel) te krijgen in NL. Mensen roepen te snel iets zonder te weten wat er aan de hand.is.

Apple TV werkt ook alleen betaal je dan bijna 4x zovel voor hetzelfde maar elke Android stick kan dit tegenwoordig.
Mja zag vorige maand berichten voorbij komen hierover. Verder niet meer naar gekeken omdat ik geen Chromecast heb :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoe is de kwaliteit van Chromecast? 1080P las ik ergens. Zijn die dingen echt goed, of is een android media player toch beter. Die dingen zijn ook niet zo duur, zeker niet in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:13
Apple TV 3e gen op V&A gekocht voor 50 euro.

Zoveel gekker is dat niet in verhouding met een nieuwe android stick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:51:
[...]

Dat heb ik dan even gemist, dat je wel kan streamen maar niet de Netflix app op de desbetreffende tv kunt installeren.
Lees mijn post hierboven even :9 ik had even wat over het hoofd gezien

PS: Dat is menselijk O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:56:
Hoe is de kwaliteit van Chromecast? 1080P las ik ergens. Zijn die dingen echt goed, of is een android media player toch beter. Die dingen zijn ook niet zo duur, zeker niet in China.
Ik heb gelezen dat Apple TV betere kwaliteit levert dan ChromeCast..

Maar dan nog.. Voor de prijs van een stickje chromecast? vind ik de "1080p" goed genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wikipedia: List of Netflix compatible devices
Lijstje met devices en ondersteunde resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Xiaomi MI2S. Chinees, heel mooi ding. Kan alleen nog geen wifi mirroring vinden.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 15:49:

Je kan dus vanaf je mobiel je film sturen als het goed is in netflix..

Let op!

Wat voor telefoon en smart tv heb je? Ik ben namelijk net achter gekomen omdat ik een note 2 heb, kan ik Screen Mirroring aan zetten....

Dit betekent dat er een functie word aangezet die je toegang geeft om je screen te duplicaten op je TV..

Ik denk dat de S3/4 dit heeft en de Note 2/3 ook... Verder weet ik dat niet zo.. Bij mij staat het in Instellingen>verbindingen> Screen Mirroring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ziet er goed uit voor zo'n klein ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nadeel van de chromecast vind ik wel dat je dat ding niet bedraad aan het netwerk kunt aansluiten. Ik denk toch dat ik voor de mediaplayer ga. Dat ding kost 73 euro op een webshop in China, en heeft een quadcore 1.8 Ghz processor, en android 4.2. Klinkt niet gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Houd wel rekening met de BTW kosten bij de douane, dus met een beetje pech komt er nog wel wat op de 73 euro.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik weet het. Eerst nog bepalen welke ik neem. De Xiaomi tv box is ook leuk. Goeie support.
JB schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 21:11:
Houd wel rekening met de BTW kosten bij de douane, dus met een beetje pech komt er nog wel wat op de 73 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• argro
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-08 20:54
Vragen over mediaspelers, televisies et cetera als zodanig vallen buiten de scope van FTM. Deze vraag past prima in Mediaspelers en HTPC's. Aangezien daar echter al legio topics zijn met eenzelfde onderwerp ga ik het topic niet verplaatsen, maar van een slotje voorzien.

so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.