Wireles Clip-On Microfoon, niet vindbaar?

Pagina: 1
Acties:

• Rhendak
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-10-2022
Hallo mensen,

Ik ben op zoek naar een simpele niet al te dure wireless clip-on microfoon die je bijvoorbeeld gewoon aan je kleding vast kunt maken. Bij voorbaat wil ik deze aansluiten met USB op mijn computer maar het mag natuurlijk ook een andere aansluiting zijn zolang het maar geen ingewikkeld gedoe word. Het betreft een klein thuis-projectje en ik wil het dus graag relatief simpel houden.

Ik heb op internet even gezocht naar een bovengenoemde microfoon maar nergens kan ik een draadloze simpele microfoon vinden? Iemand ideën?

Hier een afbeelding met wat voor soort microfoon ik ongeveer zoek, alleen is deze bedraad en ik zoek dus een wireless microfoon.
Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/img/pb/920/095/378/378095920_108.jpg

• Sleepkever
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12:47
Even een gooi uit bax-shop. Al is het nog even tricky hoe je dat op je computer gaat kijken, maar sommige zullen gewoon een jack uitgang hebben die je op je line-in van je computer kan aansluiten. Geen idee of het met USB bestaat maar dat is wel heel specifiek.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Het wireless gedeelte van zo'n ding vreet batterijen / accu's en zit dus vaak als een losse unit.
Daarnaast is de ontvanger meestal voor meerdere mics geschikt, anders wordt het een wirwar met ontvangers ook. Maar dat maakt het wel prijziger.
Als ik jou was zou ik voor je projectje gewoon een losse richtmic pakken, ben je dr ook.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:49

Stoney3K

Flatsehats!

The Eagle schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:20:
Als ik jou was zou ik voor je projectje gewoon een losse richtmic pakken, ben je dr ook.
Als ie er met een richtmic zou zijn, dan heeft ie geen clip-on microfoon nodig gok ik. Dasspelden gebruik je vooral als je veel rondloopt terwijl je je verhaal aan het doen bent, en dan heb je dus al een geluidsman nodig die jou kan volgen met de richtmic ;)

Draadloze zenders zijn er wel, maar meestal zitten die in losse 'beltpacks' die je aan je riem kan hangen of in je zak kan stoppen en een losse ontvanger die met een verloopkabel je geluidskaart in kan.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud